Klacht
K. V.
Naar: TerminationExperts
Beste Zoals al vermeld is uw factuur een vergissing. Ik ben geen lid van parship Als ik verkeerdelijk een toets heb ingedrukt dan is dat vergissing Danku voor uw begrip. Kan u uw reactie sturen Karina van der kelen
Berichten (20)
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 5 november 2025 om 07:30:19 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
K. V.
Naar: TerminationExperts
Kan u een commerciele geste doen en de aanmaningskosten 12 euro laten vallen Ik ben alleenstaand weduwe met klein pensioen Alvast bedankt
K. V.
Naar: TerminationExperts
Graag een reactie
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 6 november 2025 om 07:45:27 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 5 november 2025 om 11:31:04 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
K. V.
Naar: TerminationExperts
Mijn vraag is of u de aanmaningskosten 12euro laat vallen
K. V.
Naar: TerminationExperts
Graag reactie
K. V.
Naar: TerminationExperts
Brief
TerminationExperts
Naar: K. V.
Beste Karina van der Kelen, Bedankt voor uw bericht en uw toelichting via Testaankoop. Ik begrijp dat u aangeeft geen lid te zijn van Parship en dat u de ontvangen factuur als een vergissing beschouwt. Ik heb uw bericht nagekeken, maar onder het e-mailadres klachten@test-aankoop.be zijn er bij ons geen bestellingen of facturen terug te vinden. Het is mogelijk dat de bestelling is geplaatst met een ander e-mailadres of dat het factuurnummer niet overeenkomt met onze administratie. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen vanaf het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst, of om het juiste order- of factuurnummer door te geven. Zodra wij deze informatie ontvangen, kijken wij het graag voor u na en geven wij u zo snel mogelijk duidelijkheid over de situatie. Alvast bedankt voor uw medewerking. Mocht u nog vragen hebben over onze dienstverlening, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Elena TerminationExperts Op 7 november 2025 om 08:08:09 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
K. V.
Naar: TerminationExperts
kvdkelen@gmail.com
K. V.
Naar: TerminationExperts
Uw eerste contact met mij was de mail van 3november hierbij gevoegd.
K. V.
Naar: TerminationExperts
Graag uw reactie Opnieuw standaard bericht met dreiging te verhogen Ik leg dossier voor aan mijn advocaat
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 7 november 2025 om 08:30:31 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 7 november 2025 om 17:45:33 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 8 november 2025 om 08:00:40 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 8 november 2025 om 08:30:28 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Wij zijn een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u een opzegbrief via ons wilt versturen, kunt u dit eenvoudig doen via onze website. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 6 november 2025 om 18:00:43 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
TerminationExperts
Naar: K. V.
Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw zorgen via het klachtenplatform van Testaankoop. Ik begrijp dat u zich zorgen maakt over de ontvangen factuur en de herinneringen, en dat u overweegt uw dossier voor te leggen aan een advocaat. Uw signaal neem ik uiteraard serieus. Graag licht ik onze dienstverlening kort toe: TerminationExperts biedt een verzenddienst aan waarbij wij, namens onze klanten, een opzegbrief opstellen en per post versturen naar de organisatie die u wilt opzeggen. Tijdens het aanvraagproces geeft u expliciet akkoord op de voorwaarden en de kosten van deze dienst. De verdere verwerking van de opzegging ligt altijd bij de betreffende organisatie; wij hebben daar geen invloed op. Op dit moment kan ik op basis van het door u opgegeven factuurnummer en uw e-mailadres geen bestelling of factuur in ons systeem terugvinden. Het is mogelijk dat er een typefout is gemaakt in het factuurnummer of dat u een ander e-mailadres heeft gebruikt bij uw aanvraag. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw aanvraag nogmaals te sturen vanaf het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst, of het juiste order- of factuurnummer door te geven? Dan kan ik uw dossier zorgvuldig controleren en u alle relevante gegevens toesturen. Uw melding is genoteerd. U staat uiteraard vrij om verdere stappen te ondernemen of juridisch advies in te winnen. Mocht u aanvullende informatie wensen of wilt u dat ik uw dossier overdraag voor nadere beoordeling, laat het gerust weten. Ik help u graag verder. Op 10 november 2025 om 07:45:15 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
K. V.
Naar: TerminationExperts
Ik heb betaald om er vanaf te zijn zonder mijn. Akkoord gegeven te hebben. Zonder het dossier in te kijken blijven ze standaard mails sturen en.dreigen de factuur re verhogen Ik ben de dupe en wil iedereen waarschuwen termination exp nooit te antwoorden. Ik ben er ziek van hout
TerminationExperts
Naar: K. V.
Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Kimberly Support TerminationExperts.com Op 10 november 2025 om 14:15:55 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
