Geachte Plaintes,
We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven.
Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie.
Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken.
Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht.
We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Cordialement,
Kimberly
Support TerminationExperts.com
Le 23 octobre 2025 à 11:16:07 UTC, plaintes@test-achats.be a écrit: