Terug

Factuur voor opzegbrief

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: TerminationExperts

26/09/2025

Ik krijg aanmaningsbrieven tot het betalen van een opzegbrief. Bedrag 32€ ondertussen verhoogd tot 52€ voor de herinneringskosten. Wanneer de betaling niet voor 29/09/2025 wordt zal de vordering van het bedrag overgedragen worden aan een incassobureau. Ik wil dat dit stopt. Kunnen jullie helpen.

Berichten (5)

TerminationExperts

Naar: G. D.

29/09/2025

Geachte Klachten, We begrijpen dat er mogelijk onduidelijkheid is ontstaan over de kosten en de aard van onze dienstverlening. Graag willen wij u een duidelijke uitleg hierover geven. Onze dienstverlening omvat het genereren, afdrukken en verzenden van opzegbrieven naar de door u gekozen organisatie. Dit proces houdt in dat wij de opzegbrief op maat maken, deze afdrukken, in een envelop steken en zorgvuldige verzending regelen naar de betreffende organisatie. Wat betreft de kosten willen we benadrukken dat transparantie voor ons van groot belang is. De eenmalige kosten voor onze dienstverlening worden duidelijk vermeld op onze website. Uw aanvraag wordt pas in behandeling genomen nadat het gehele formulier is ingevuld en u op 'Opzeggen met betaalverplichting' heeft geklikt. Op dat moment wordt ook duidelijk aangegeven dat hier een eenmalige kosten aan verbonden zijn. Voor zowel de prijs als het afstand doen van het herroepingsrecht dient u expliciet toestemming te geven door verschillende checkboxen aan te vinken. Voor uw referentie kunt u een voorbeeld op onze website bekijken. Na ontvangst van uw gegevens verwerken wij deze en sturen we de brief direct naar de drukker. Om die reden is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons beleid is om direct na ontvangst van uw aanvraag te starten met een snelle en efficiënte dienstverlening. Daarom vragen wij onze klanten om af te zien van het wettelijke herroepingsrecht. We hopen dat deze uitleg u voldoende duidelijkheid biedt. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sanne Support TerminationExperts.com Op 26 september 2025 om 11:15:56 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

G. D.

Naar: TerminationExperts

02/10/2025

Dag Sanne, De uitleg van jullie ivm de transparantie van de kosten is mij volledig vreemd. Wanneer ik een heel formulier zou hebben ingevuld en dan nog op 'Opzeggen met betaalverplichting' hebben geklikt zou ik mij dit herinneren. Bovendien kunnen jullie mij geen bewijs hiervoor aanleveren blijkt uit mijn voorgaand mailverkeer met jullie. Ik blijf het een vreemde zaak vinden. Om dit te stoppen betaal ik de 52€. Bij de betaling zijn er 2 zaken die mij verontrusten. De bank geeft aan het banknummer met de naam Termination Expert niet te kennen en het Bic nummer blijkt niet meer actief te zijn. Zie documenten in bijlage

G. D.

Naar: TerminationExperts

02/10/2025

Dag Sanne, De uitleg van jullie ivm de transparantie van de kosten is mij volledig vreemd. Wanneer ik een heel formulier zou hebben ingevuld en dan nog op 'Opzeggen met betaalverplichting' hebben geklikt zou ik mij dit herinneren. Bovendien kunnen jullie mij geen bewijs hiervoor aanleveren blijkt uit mijn voorgaand mailverkeer met jullie. Ik blijf het een vreemde zaak vinden. Om dit te stoppen betaal ik de 52€. Bij de betaling zijn er 2 zaken die mij verontrusten. De bank geeft aan het banknummer met de naam Termination Expert niet te kennen en het Bic nummer blijkt niet meer actief te zijn. Zie documenten in bijlage

TerminationExperts

Naar: G. D.

03/10/2025

Cher client, Merci de nous avoir fourni votre preuve de paiement. Nous avons transmis votre demande et les pièces justificatives à notre service financier pour examen et traitement. Veuillez nous accorder quelques jours ouvrés pour effectuer les vérifications nécessaires. Une fois le processus finalisé, nous vous tiendrons informés de l'état de votre demande. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant que nous travaillons à la résolution de ce problème. Pour toute question ou préoccupation, n'hésitez pas à nous contacter. Met vriendelijke groet, Kevin Support TerminationExperts.com Op 2 oktober 2025 om 09:46:01 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

TerminationExperts

Naar: G. D.

07/10/2025

Beste heer, mevrouw, We zien dat u het bedrag ondertussen heeft betaald. Hartelijk dank voor uw betaling. Uw dossier is gesloten. Met vriendelijke groet, Eva Support TerminationExperts.com Op 3 oktober 2025 om 12:27:08 UTC schreef support@terminationexperts-support.zendesk.com: Cher client, Merci de nous avoir fourni votre preuve de paiement. Nous avons transmis votre demande et les pièces justificatives à notre service financier pour examen et traitement. Veuillez nous accorder quelques jours ouvrés pour effectuer les vérifications nécessaires. Une fois le processus finalisé, nous vous tiendrons informés de l'état de votre demande. Nous vous remercions de votre patience et de votre compréhension pendant que nous travaillons à la résolution de ce problème. Pour toute question ou préoccupation, n'hésitez pas à nous contacter. Met vriendelijke groet, Kevin Support TerminationExperts.com Op 2 oktober 2025 om 09:46:01 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform