Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
C. B.
8/07/2025

Levering / terugbetaling

Beste, Op 20/06 was de laatste scan bij Bpost dat er een nieuwe levering zou gemaakt worden. Ondertussen reeds 3x contact gehad met Veepee omdat ik mijn artikel nog niet ontvangen heb. Behalve een automatische reply krijg ik weinig informatie. We zijn ondertussen 1 maand verder en van de after sales bij Veepee ondanks mails en chat krijg ik geen reactie. Ik wens dan ook een volledige refund van mijn betaling gezien niet ik mij zij verantwoordelijk zijn voor de aflevering van de goederen. Graag jullie tussenkomst, Mvg, Caroline

Opgelost
A. W.
10/01/2025

Geen volledige terugbetaling na foutieve levering

Na een onvolledige levering krijgen wij ons geld niet volledig terugbetaald zonder tussenkomst van de (nalatige) leveranciersdienst. Op 28 september bestelde ik een bed via Veepee. Dit werd op 26/10 geleverd. Bij het in elkaar willen steken van het bed op 17/11 merkten we al snel dat er één doos niet geleverd was. Hierdoor konden we het bed niet in elkaar zetten. Dus de volgende dag hebben wij contact opgenomen met de klantendienst van Veepee om dit te melden. Na een maand heen en weer te sturen terwijl zij, samen met hun leverancier Agediss, op zoek gingen naar het ontbrekend pakket, kregen we bericht dat het derde deel van onze bestelling verloren was gegaan. In ditzelfde bericht kregen we de mededeling dat het verloren pak terugbetaald ging worden (1/3 van de aankoopprijs, deze €116.67 hebben we al ontvangen) maar de rest van onze bestelling pas terug betaald zou worden als de geleverde goederen terug opgehaald waren. Dit zonder onze verzendkosten, van nog eens €50, terug te betalen. Zij laten dus onze terugbetaling volledig afhangen van de medewerking van hun leveringsdienst. Aangezien wij een volledig bed hebben besteld én betaald, vinden we het niet logisch dat wij: 1) maar een gedeeltelijke terugbetaling ontvangen, vanwege de nalatigheid van hun diensten. Aangezien wij één product hebben besteld en geen drie verschillende dozen. Daarnaast kunnen wij niets aanvangen met de andere twee dozen en dus wordt onze volledige aankoop waardeloos . 2) moeten wachten op het terugkrijgen van ons geld totdat een derde partij, die in eerste instantie zijn diensten niet correct heeft uitgevoerd, de rest van de bestelling terug komt ophalen. Door geen volledige terugbetaling te voorzien, hinderen zij ons om ergens anders een nieuw bed te bestellen. We hebben al meerdere malen aangegeven aan Veepee dat wij onmiddelijk een volledige terugbetaling van €389,98 (inclusief verzendkosten) wensen. Maar aan dat deel van onze vraag wordt geen gehoor gegeven. Op 1/01 liet Veepee weten dat Agediss binnen de 7 dagen contact met ons zou opnemen om een ophaal moment af te spreken. Maar wij hebben in de tussentijd niets van hen gehoord. Aangezien we ondertussen bijna 2 maand verder zijn sinds het eerste bericht en wij geen positieve veranderingen in het vooruitzicht zien, nemen wij contact op met julllie. Wij zouden graag onmiddelijk een volledige terugbetaling van onze bestelling ontvangen, onafhankelijk van de tussenkomst van de leveranciersdienst. Wij blijven ons natuurlijk beschikbaar stellen om de andere goederen terug te laten ophalen. Alvast bedankt voor jullie respons!

Opgelost
L. W.
3/12/2024

Retour geweigerd

Geachte mevrouw/heer, Op 24/9/24 heb ik in uw online winkel enkele Nike producten gekocht, waarbij ik het bedrag van 140,95 euro plus 4,99 euro voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 15/10/24, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21/10/24 daarvan in kennis gesteld via de retouraanvraag op uw website. (goedgekeurde retouraanvraag in bijlage) Op 22/11/24 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat het pakket te laat zou zijn toegekomen bij jullie. Ik betwist het bovenstaande omdat het te laat toekomen van het pakket buiten mijn wil was. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 94,97 euro . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Opgelost
M. A.
18/11/2024

Bestelling werd na 4 dagen geannuleerd terwijl het eerst bevestigd was

Geachte mevrouw/heer, Op 09/11/2024 had ik 40 matrassen gekocht voor 799,99€ die in een sterke korting was bij Veepee met referentienummer: 470137796. Ik stel echter vast dat deze niet correct is van Veepee want zij zijn de verantwoordelijke en ik ben echt teleurgesteld omdat ze eerst mijn bestelling bevestigen en pas na 4 dagen deze annuleren. Ik heb zelfs een factuur. Dit heeft geleid tot teleurstelling en wantrouw. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 22/11/2024 een herbevestiging van mijn aankoop en het levering hiervan. Met vriendelijke groeten, Mucahit Altin

Afgesloten
L. D.
18/11/2024

terugbetaling

op 15/10 kocht ik een Robotstofzuiger aan via Veepee. Alles verloop ok tot het pakket 'verzonden' was. De informatie op de site van Bpost werd niet geupdatet en ik contacteerde de klantenservice om te kijken of er iets mis was. Ik werd toen geinformeerd dat er een fout was bij Bpost door Veepee en dat mijn pakje er snel aankwam. Na enkele dagen kwam er geen nieuwe info dus contacteerde ik Veepee terug. Nu bleek dat ze zelf problemen hadden met het pakje en dat ik het snel zou ontvangen. De eerder gekregen informatie was dus incorrect en 'gemakkelijk' van zich af geschoven door de schuld bij iemand anders te leggen. Vandaag neem ik terug contact op omdat ik mijn geld terug en blijkt dat ik woensdag pas contact kan opnemen om mijn geld terug te krijgen. We zijn ondertussen meer als 1 maand verder en ik wil asap mijn geld terug.

Afgesloten
K. V.
15/11/2024

De bestelling is geannuleerd

Korte beschrijving van uw probleem Beste zaterdag heb ik via spy deals een matras gekocht voor 10 euro Dit was inderdaad super super goedkoop dus heb ik dit ook direct betaald Nu krijg ik een mail dat de matras jullie niet leveren omdat het verkeerde prijs was Ik denk dat wat ik bestel om moment van bestelling de prijs is en niet ineens kan gezegd worden dat dit aan die prijs niet kan geleverd worden Ik heb foto’s van het moment dat ik de bestelling gedaan hebt Dus denk ik niet dat het correct is om de bestelling te annuleren ook al is de prijs spotgoedkoop Het is toch aan de firma om te zien of alles correct geprijsd is en deze moet toch de prijs na komen op het moment van de bestelling

Afgesloten
K. V.
15/11/2024

Niet leveren

Beste Wij hebben zaterdag een Matras gekocht en inderdaad was enorm weinig Het was voor 10 euro en ik weet dat dit enorm goedkoop was maar nu krijg ik mail dat ik de matras niet krijg omdat het spot goedkoop was Ik denk dat als ik dat bestel aan die prijs dat ik die toch kan ontvangen Inderdaad jammer voor de firma die een fout heeft gemaakt maar ik denk toch wat er op de site staat en ik koop dit op dat moment in de prijs maar moet betalen wat op mijn aankoop factuur staat en dat het niet kan geannuleerd worden Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Bevestiging bestelling • Betalingsbewijs

Afgesloten
D. V.
7/11/2024

Verkeerd artikel geleverd

Bestelde kast is in verkeerde kleur geleverd en andere kast is geleverd met onderdelen die er niet bijhoren

Afgesloten
M. D.
20/10/2024

Ontwijken van Garantie

Geachte heer/mevrouw, Op 22/10/2022 kocht ik in uw winkel [product]. Het betreft een Demeyere - bakpan "athena 5 duraslide" - rvs - ø20 cm. Op mijn aankoop als consument is de wettelijke garantie van toepassing. In bijlage vindt u een kopie van de aankoopfactuur. 2 weken terug hebt u mij laten weten dat het toestel in garantie genomen wordt. U stelt voor dit te regelen met een waardebon van 20€. Dit omdat u verklaard dat de krassen in de pan de oorzaak zijn van de blaasjes over heel de pan. Ik kan hier echter niet mee akkoord gaan, daar de blaasjes zich vormen tot op de bovenrand van de pan. Het is naar mijn inziens net omdat de coating zo zwak is, dat deze beschadigd is. En blaasjes rond een kras... Ok, zou ik nog kunnen aannemen. Maar over de gehele pan ?? Ik deel u mee dat ik hiermee niet akkoord ga. De garantiewet stelt dat de verkoper moet overgaan tot een terugbetaling als geen herstelling of vervanging mogelijk is. U mag mij ook niet verplichten mijn aankoop opnieuw bij u te doen. Ik beroep mij hiervoor op de wettelijke garantie van 2 jaar. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag van uw waardebon terug te betalen op mijn bankrekening. Ik reken erop dat u uw wettelijke garantieverplichtingen nakomt. Ik wacht op een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Aankoopfactuur - Leveringsbron

Afgesloten
B. M.
26/06/2024

Niet geleverd product

Ruim 10 dagen na de beloofde levertermijn is mijn bestlling nog steeds niet geleverd, Veepee stuurt enkel standaard mails in antwoord op mijn vragen en onderneemt duidelijk zeer weinig actie om dit op te lossen. - Op zondag 5/05/2024 heb ik een BBQ besteld op de app van Veepee. Voor levering op afspraak (enige optie) betaal ik €119 extra - De uiterste bezorgdatum die bevestid wordt is 14/06/2024. - 29/05 krijg ik een sms om de levering in te plannen. - Ik kies als leverdatum 5/06 en krijg de dag voordien een bevestigingsbericht met melding van levering tussen 9u en 11u. Mijn vader zal tijdens de voormiddag bij mij thuis wachten op de transporteur. - Ongeveer 11u20 op 5/06 krijg ik telefoon van de transporteur dat de chauffeur ziek is en de levering daardoor niet mogelijk was. Een nieuwe afspraak wordt gemaakt voor een week later (woensdag 12/06) - Op 12/06 komt weer geen levering. Ik kreeg ook geen bevestingsbericht de dag voordien. Voor de tweede keer heeft mijn vader urenlang bij mij thuis gewacht op de transporteur. Hierna heb ik via de site (chat functie) contact opgenomen met Veepee om te vragen waar mijn bestelling is. BInnen maximaal 5 werkdagen zal ik antwoord krijgen, ze gaan de transporteur contacteren. Op mijn vraag naar compensatie stelen ze een korting van €10 voor op een volgende bestelling. Hierop heb ik nog geantwoord dat €10 korting belachelijk is nadat ik €119 extra betall voor levering op afspraak en het falikant misloopt. Exact 5 werkdagen later, op 19/06, krijg ik melding dat de transporteur nog niet geantwoord heeft. Ze gaan een nieuw bericht sturen en het elke 24u opvolgen. Mijn klacht over de compensatie leidt tot een extra kortingscode van €20. Op vrijdag 21/06 heb nog geen verder nieuws van Veepee. Ik beslis zelf de transporteur te bellen. Bij de firma VIR (zie ik in de tackgegevens) krijg ik te horen dat de levering is doorgegeven aan een andere firma genaamd Agediss. Als ik Agediss bel krijg ik melding dat ze de bestlling nog niet pontvangen hebben en dat zij in principer leveren de dag nadat het order bij hen aankomt. Met twee telefoontjes van een paar minuten weet ik blijkbaar al meer dan Veepee op 7werkdagen te weten komt. Wanneer ik dat doormail naar Veepee en antwoord eis binnen twee werkdagen krijg ik melding dat ze nog geen antwoord hebben van transporteur VIR en dat ze het opnieuw zullen navragen. Ik krijg antwoord binnen 5 werkdagen ... Ik wil dat dit opgelost raakt. Bij voorkeur ontvang ik gewoon mijn bestelling alsnog. Anders wil ik een volledige terugbetaling.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform