Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 37
- Aantal klachten *
- 13
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Retour artikelen - Geen terugbetaling
Geachte, In juni heb ik een bestelling geplaatst en enkele artikelen geretourneerd, omdat het product niet naar mijn verwachting was. Tot op heden heb ik echter niet het volledige bedrag terugontvangen. Er ontbreekt nog een bedrag van €72,48, terwijl het totaalbedrag dat ik terug moest ontvangen €162,48 was. Ik heb meerdere keren geprobeerd dit probleem te melden, met bewijsstukken van mijn bankafschriften, maar tot nu toe blijf ik geen oplossing ontvangen. Ondanks dat ik bewijs heb geleverd, wordt mijn claim door jullie steeds ontkend. Het is inmiddels oktober, en ik wacht al sinds juni op een correcte terugbetaling. Dit is helaas bijzonder teleurstellend. Met vriendelijke groet, graag wil ik een antwoord en een gepaste oplossing.
Levering / terugbetaling
Beste, Op 20/06 was de laatste scan bij Bpost dat er een nieuwe levering zou gemaakt worden. Ondertussen reeds 3x contact gehad met Veepee omdat ik mijn artikel nog niet ontvangen heb. Behalve een automatische reply krijg ik weinig informatie. We zijn ondertussen 1 maand verder en van de after sales bij Veepee ondanks mails en chat krijg ik geen reactie. Ik wens dan ook een volledige refund van mijn betaling gezien niet ik mij zij verantwoordelijk zijn voor de aflevering van de goederen. Graag jullie tussenkomst, Mvg, Caroline
Geen volledige terugbetaling na foutieve levering
Na een onvolledige levering krijgen wij ons geld niet volledig terugbetaald zonder tussenkomst van de (nalatige) leveranciersdienst. Op 28 september bestelde ik een bed via Veepee. Dit werd op 26/10 geleverd. Bij het in elkaar willen steken van het bed op 17/11 merkten we al snel dat er één doos niet geleverd was. Hierdoor konden we het bed niet in elkaar zetten. Dus de volgende dag hebben wij contact opgenomen met de klantendienst van Veepee om dit te melden. Na een maand heen en weer te sturen terwijl zij, samen met hun leverancier Agediss, op zoek gingen naar het ontbrekend pakket, kregen we bericht dat het derde deel van onze bestelling verloren was gegaan. In ditzelfde bericht kregen we de mededeling dat het verloren pak terugbetaald ging worden (1/3 van de aankoopprijs, deze €116.67 hebben we al ontvangen) maar de rest van onze bestelling pas terug betaald zou worden als de geleverde goederen terug opgehaald waren. Dit zonder onze verzendkosten, van nog eens €50, terug te betalen. Zij laten dus onze terugbetaling volledig afhangen van de medewerking van hun leveringsdienst. Aangezien wij een volledig bed hebben besteld én betaald, vinden we het niet logisch dat wij: 1) maar een gedeeltelijke terugbetaling ontvangen, vanwege de nalatigheid van hun diensten. Aangezien wij één product hebben besteld en geen drie verschillende dozen. Daarnaast kunnen wij niets aanvangen met de andere twee dozen en dus wordt onze volledige aankoop waardeloos . 2) moeten wachten op het terugkrijgen van ons geld totdat een derde partij, die in eerste instantie zijn diensten niet correct heeft uitgevoerd, de rest van de bestelling terug komt ophalen. Door geen volledige terugbetaling te voorzien, hinderen zij ons om ergens anders een nieuw bed te bestellen. We hebben al meerdere malen aangegeven aan Veepee dat wij onmiddelijk een volledige terugbetaling van €389,98 (inclusief verzendkosten) wensen. Maar aan dat deel van onze vraag wordt geen gehoor gegeven. Op 1/01 liet Veepee weten dat Agediss binnen de 7 dagen contact met ons zou opnemen om een ophaal moment af te spreken. Maar wij hebben in de tussentijd niets van hen gehoord. Aangezien we ondertussen bijna 2 maand verder zijn sinds het eerste bericht en wij geen positieve veranderingen in het vooruitzicht zien, nemen wij contact op met julllie. Wij zouden graag onmiddelijk een volledige terugbetaling van onze bestelling ontvangen, onafhankelijk van de tussenkomst van de leveranciersdienst. Wij blijven ons natuurlijk beschikbaar stellen om de andere goederen terug te laten ophalen. Alvast bedankt voor jullie respons!
Retour geweigerd
Geachte mevrouw/heer, Op 24/9/24 heb ik in uw online winkel enkele Nike producten gekocht, waarbij ik het bedrag van 140,95 euro plus 4,99 euro voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 15/10/24, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21/10/24 daarvan in kennis gesteld via de retouraanvraag op uw website. (goedgekeurde retouraanvraag in bijlage) Op 22/11/24 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat het pakket te laat zou zijn toegekomen bij jullie. Ik betwist het bovenstaande omdat het te laat toekomen van het pakket buiten mijn wil was. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 94,97 euro . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Bestelling werd na 4 dagen geannuleerd terwijl het eerst bevestigd was
Geachte mevrouw/heer, Op 09/11/2024 had ik 40 matrassen gekocht voor 799,99€ die in een sterke korting was bij Veepee met referentienummer: 470137796. Ik stel echter vast dat deze niet correct is van Veepee want zij zijn de verantwoordelijke en ik ben echt teleurgesteld omdat ze eerst mijn bestelling bevestigen en pas na 4 dagen deze annuleren. Ik heb zelfs een factuur. Dit heeft geleid tot teleurstelling en wantrouw. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 22/11/2024 een herbevestiging van mijn aankoop en het levering hiervan. Met vriendelijke groeten, Mucahit Altin
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten