Terug

terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. D.

Naar: Veepee

18/11/2024

op 15/10 kocht ik een Robotstofzuiger aan via Veepee. Alles verloop ok tot het pakket 'verzonden' was. De informatie op de site van Bpost werd niet geupdatet en ik contacteerde de klantenservice om te kijken of er iets mis was. Ik werd toen geinformeerd dat er een fout was bij Bpost door Veepee en dat mijn pakje er snel aankwam. Na enkele dagen kwam er geen nieuwe info dus contacteerde ik Veepee terug. Nu bleek dat ze zelf problemen hadden met het pakje en dat ik het snel zou ontvangen. De eerder gekregen informatie was dus incorrect en 'gemakkelijk' van zich af geschoven door de schuld bij iemand anders te leggen. Vandaag neem ik terug contact op omdat ik mijn geld terug en blijkt dat ik woensdag pas contact kan opnemen om mijn geld terug te krijgen. We zijn ondertussen meer als 1 maand verder en ik wil asap mijn geld terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform