Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Onderdeel niet ontvangen
Ordernr: 47560613 Beste 1 van de onderdelen die ik heb besteld en betaald heb ik niet ontvangen. Na vele mails blijven ze mij van het kastje naar de muur sturen, maar ondernemen ze niks. Het niet ontvangen onderdeel is: Ref: 9863047. De bestelling dateert van 07/04/24.
Aankoop met korting, verkeerde levering
Beste, ik bestelde een Garmin uurwerk met 73% korting op Amazon.com.be. De levering was niet het uurwerk maar een armband. De firma TradeInn wil niet omruilen om het bestelde uurwerk te leveren maar enkel terugbetalen. Ze wijten het aan een computerprobleem.
Product niet geleverd
Beste,Ik heb half december een sporthorloge gekocht twv 578 € bij de onlinewinkel https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl Het is blijkbaar een onderdeel van TradeINN gevestigd in Spanje. Er is al veel heen en weer gemaild, maar het komt erop neer dat ik niets heb ontvangen. Zij wijzen naar de leveringsdienst PostNL die intern een procedure hebben doorlopen. PostNL beweert nu dat het pakje geleverd is, wat helemaal niet waar is.Ik krijg deze informatie via de klantendienst van TradeINN en voor hun is de kous af en het dossier gesloten. Ik heb dus 578 € betaald voor iets dat ik niet gekregen heb en waarvan beweert wordt dat het geleverd is. Ik weet niet goed wat ik er tegen kan beginnen, ook omdat het moederbedrijf in Spanje is. Ik kan dit niet zomaar laten gaan.Alvast bedankt voor de hulp,Mvg,Willem Van Buyten
Pakket niet aangekomen
Beste, Ik deed op 30/07 een bestelling met bestelnummer: 4074870. Deze bestelling is na meer dan vijf weken niet aangekomen. Jullie zouden contact opnemen met de leveringsdienst, maar ik krijg vervolgens geen informatie meer. Ik wil daarom een terugbetaling, maar ik krijg geen reactie via de klantendienst. Gelieve het bedrag van de factuur terug te storten.
Geld kwijt en oncontacteerbare helpdesk
Beste, Mijn vriend en ik zijn beide student en om onze wandelreis volledig te maken, kochten wij twee lightweight-trekkingsmatjes aan Trekkinn begin deze zomer, goed voor een totale som van 321,97 euro (2/07/23). We kregen de dag nadien een emailtje dat het pakket verzonden was. Daarbij werd ook met bijhorende track&trace code vermeld (3/7/23). Het pakket werd zogezegd geleverd op 6/7/23 maar wij alsook niemand van de buren hebben iets gezien of gehoord. Ook niemand heeft het pakket afgetekend. Wij namen onmiddellijk contact op met DPD, die firma die de levering verschafte. Ze zeiden me dat het pakket 'ergens in de buurt van onze woning' moet geleverd zijn. Dit is een hele vage beschrijving. Ik ontving een 'declaration of non-receipt' document via hun waarna ze me snel genoeg doorverwezen naar de verzender. Tot op de dag van vandaag ben ik nog niet geholpen geweest door die verzender, Trekkinn (dochterbedrijf van Tradeinn). Meestal word ik gewoon straal genegeerd, af en toe ontvang ik een standaard antwoorden op m'n klachten-emails waarin ze zeggen dat ze het zullen bekijken en opnieuw contact opnemen (wat ze dus niet doen). Na een 10-tal mails sturen naar hen heb ik het er echt enorm mee gehad. Het soort klantencontact die ze hanteren is echt ondermaats voor zo'n bedrijf. Ik ben 320 euro armer, wat een grote som geld is voor mij. Dat ze me m'n geld niet teruggeven is één ding, maar dat ze me zo aan m'n lot overlaten vind ik echt onmenselijk. Alvast heel erg bedankt voor de hulp van jullie kant uit. Met vriendelijke groeten
niet levering - nog steeds geen terugbetaling
Beste, op 18/06 bestelde ik een rugzak bij BikeInn. De levering gebeurde rechtstreeks in een afhaalpunt zoals gevraagd. Echter wanneer ik naar deze winkel ging (binnen de openingsuren) bleek deze gesloten. Een tweede keer begaf ik mij naar de winkel met opnieuw een papiertje op de deur dat ze gesloten waren. Ik verlies telkens veel tijd met naar het afhaalpunt te gaan en moet veel moeite doen om dit binnen de openingsuren te kunnen doen. Als ik dan moet vaststellen dat ze telkens gesloten zijn terwijl ze open moesten zijn volgens hun geafficheerde openingsuren, kan ik niet anders dan de zending weigeren en terugbetaling vragen. Dit deed ik dan ook meteen en BikeInn (TradeInn) zei mij te wachten tot het pakje automatisch zou worden teruggezonden wegens niet ophaling en ik dan de terugbetaling zou krijgen. Echter na herhaaldelijk mails te hebben verstuurd blijken ze nu niet te weten waar het pakje is, en hebben ze een 'onderzoek' ingesteld en dien ik daarop te wachten. We zijn ondertussen 1,5 maand verder en ik heb het gevoel dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb geen vertrouwen meer in BikeInn.
Fout geleverd
Beste, ik bestelde een jas bij trekkinn(tradeinn) en die zou volgens track and trace geleverd zijn op 15/04/20 om 15u50 op adres Stationsstraat 24 , 9255 Buggenhout. Ik woon op Stationsstraat 95 te Buggenhout, dus raar dat dat pakket daar zou geleverd zijn, toch een eind verder in de straat en ik zowel als de buren waren thuis op dat moment. Nu is mijn pakket daar volgens de bewoners niet afgeleverd. Postnl zegt dat de afzender verantwoordelijk is om mijn pakket te vinden en op zijn beurt zegt Tradeinn steeds dat mijn pakket geleverd is??? ik wil gewoon mijn besteld pakket thuis hebben of anders moeten ze een nieuw opsturen.Gino Van Ransbeeck.
Betaald maar niet geleverd
Op 10 november bestelde ik een jas van het type Napapijri K Skidoo 2 Black 12 ter waarde van 163,91€ dewelke we ook betaald hebben en intussen van onze rekening is gehaald. Anderhalve maand later is deze nog steeds niet geleverd, heb ik op hun site een klacht neergelegd zonder respons, is er meermaals communicatie geweest in het Engels via Whatsapp maar we horen niets meer, krijgen ons geld niet terug, ontvangen de vest niet.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten