Terug

niet levering - nog steeds geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Bikeinn

29/07/2023

Beste, op 18/06 bestelde ik een rugzak bij BikeInn. De levering gebeurde rechtstreeks in een afhaalpunt zoals gevraagd. Echter wanneer ik naar deze winkel ging (binnen de openingsuren) bleek deze gesloten. Een tweede keer begaf ik mij naar de winkel met opnieuw een papiertje op de deur dat ze gesloten waren. Ik verlies telkens veel tijd met naar het afhaalpunt te gaan en moet veel moeite doen om dit binnen de openingsuren te kunnen doen. Als ik dan moet vaststellen dat ze telkens gesloten zijn terwijl ze open moesten zijn volgens hun geafficheerde openingsuren, kan ik niet anders dan de zending weigeren en terugbetaling vragen. Dit deed ik dan ook meteen en BikeInn (TradeInn) zei mij te wachten tot het pakje automatisch zou worden teruggezonden wegens niet ophaling en ik dan de terugbetaling zou krijgen. Echter na herhaaldelijk mails te hebben verstuurd blijken ze nu niet te weten waar het pakje is, en hebben ze een 'onderzoek' ingesteld en dien ik daarop te wachten. We zijn ondertussen 1,5 maand verder en ik heb het gevoel dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden. Ik heb geen vertrouwen meer in BikeInn.

Berichten (2)

N. M.

Naar: Bikeinn

16/08/2023

Nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Nooit bestel ik nog iets bij BikeInn, Tradeinn, Goalinn, Runnerinn, Snowinn, etc. hetgeen allemaal dezelfde firma is.

N. M.

Naar: Bikeinn

16/08/2023

Nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Nooit bestel ik nog iets bij BikeInn, Tradeinn, Goalinn, Runnerinn, Snowinn, etc. hetgeen allemaal dezelfde firma is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform