Meest recente klachten

F. D.
1/07/2024

Onderdeel niet ontvangen

Ordernr: 47560613 Beste 1 van de onderdelen die ik heb besteld en betaald heb ik niet ontvangen. Na vele mails blijven ze mij van het kastje naar de muur sturen, maar ondernemen ze niks. Het niet ontvangen onderdeel is: Ref: 9863047. De bestelling dateert van 07/04/24.

Afgesloten
B. B.
23/03/2024

Aankoop met korting, verkeerde levering

Beste, ik bestelde een Garmin uurwerk met 73% korting op Amazon.com.be. De levering was niet het uurwerk maar een armband. De firma TradeInn wil niet omruilen om het bestelde uurwerk te leveren maar enkel terugbetalen. Ze wijten het aan een computerprobleem.

Opgelost
W. V.
7/02/2024

Product niet geleverd

Beste,Ik heb half december een sporthorloge gekocht twv 578 € bij de onlinewinkel https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl Het is blijkbaar een onderdeel van TradeINN gevestigd in Spanje. Er is al veel heen en weer gemaild, maar het komt erop neer dat ik niets heb ontvangen. Zij wijzen naar de leveringsdienst PostNL die intern een procedure hebben doorlopen. PostNL beweert nu dat het pakje geleverd is, wat helemaal niet waar is.Ik krijg deze informatie via de klantendienst van TradeINN en voor hun is de kous af en het dossier gesloten. Ik heb dus 578 € betaald voor iets dat ik niet gekregen heb en waarvan beweert wordt dat het geleverd is. Ik weet niet goed wat ik er tegen kan beginnen, ook omdat het moederbedrijf in Spanje is. Ik kan dit niet zomaar laten gaan.Alvast bedankt voor de hulp,Mvg,Willem Van Buyten

Opgelost
N. V.
18/09/2023

Pakket niet aangekomen

Beste, Ik deed op 30/07 een bestelling met bestelnummer: 4074870. Deze bestelling is na meer dan vijf weken niet aangekomen. Jullie zouden contact opnemen met de leveringsdienst, maar ik krijg vervolgens geen informatie meer. Ik wil daarom een terugbetaling, maar ik krijg geen reactie via de klantendienst. Gelieve het bedrag van de factuur terug te storten.

Opgelost
S. L.
5/09/2023

Geld kwijt en oncontacteerbare helpdesk

Beste, Mijn vriend en ik zijn beide student en om onze wandelreis volledig te maken, kochten wij twee lightweight-trekkingsmatjes aan Trekkinn begin deze zomer, goed voor een totale som van 321,97 euro (2/07/23). We kregen de dag nadien een emailtje dat het pakket verzonden was. Daarbij werd ook met bijhorende track&trace code vermeld (3/7/23). Het pakket werd zogezegd geleverd op 6/7/23 maar wij alsook niemand van de buren hebben iets gezien of gehoord. Ook niemand heeft het pakket afgetekend. Wij namen onmiddellijk contact op met DPD, die firma die de levering verschafte. Ze zeiden me dat het pakket 'ergens in de buurt van onze woning' moet geleverd zijn. Dit is een hele vage beschrijving. Ik ontving een 'declaration of non-receipt' document via hun waarna ze me snel genoeg doorverwezen naar de verzender. Tot op de dag van vandaag ben ik nog niet geholpen geweest door die verzender, Trekkinn (dochterbedrijf van Tradeinn). Meestal word ik gewoon straal genegeerd, af en toe ontvang ik een standaard antwoorden op m'n klachten-emails waarin ze zeggen dat ze het zullen bekijken en opnieuw contact opnemen (wat ze dus niet doen). Na een 10-tal mails sturen naar hen heb ik het er echt enorm mee gehad. Het soort klantencontact die ze hanteren is echt ondermaats voor zo'n bedrijf. Ik ben 320 euro armer, wat een grote som geld is voor mij. Dat ze me m'n geld niet teruggeven is één ding, maar dat ze me zo aan m'n lot overlaten vind ik echt onmenselijk. Alvast heel erg bedankt voor de hulp van jullie kant uit. Met vriendelijke groeten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform