Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
E. F.
19/05/2025

Betalingsprobleem van Retour

Geachte mevrouw/heer, Op 23-03-2025 heb ik in uw online winkel een flight princess guitarlele series gut850 gekocht, waarbij ik het bedrag van €260,70 plus €2,95 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 25-03-2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, met name het vast stellen van het feit dat de guitarlele beschadigd werd geleverd, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 26 maart 2025- maximaal 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per formulier via uw website en e-mail. Op 26 maart 2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 28-03-2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 52 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 263,72 Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Esther Bijlagen: • Orderbevestiging (meerdere screenshots van de e-mail) • Betalingsbewijs (bankafschrift en bevestiging van betaling) • Factuur • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs (Zie Bewijs goedkeuring retour, afgeleverde retour bpost tracking)

Afgesloten
A. P.
5/05/2025

Weigert reeds MAANDENLANG verschuldde terugbetaling

In juli 2024 een toestel van bijna DUIZEND euro gekocht. Vier maand later is het opeens defect gegaan door onbekende oorzaak dus retour gestuurd op 2 cember 2024. Uiteindelijk heeft het DRIE maanden geduurd voor ze het (onder garantie nog wel!) hebben behandeld en heeft men tot vijf keer toe vlakaf tegen me gelogen. Op mijn klacht bij de ombudsdienst in februari 2025 zijn ze opzettelijk nooit ingegaan terwijl ze me maandenlang aan het lijntje hielden (ook opzettelijk). Uiteindelijk werd de procedure op "terugbetaling" gezet, maar dan nog blijven ze me tot heden (5 mei 2025) aan het lijntje houden met een terugbetaling die ik totnogtoe NIET ontvangen heb. Wij eisen terugbetaling van 825 euro zoals door BAX MUSIC per email werd bevestigd in begin maart 2025. We wachten momenteel nog steeds op een prodeo aanvraag, zodra die is goedgekeurd nemen we sowieso gerechtelijke stappen en eisen we dan ook dat Bax Music ook voor alle verooraakte gerechtelijke kosten opdraait. Aan bax music en dan vooral de twee nederlandse oprichters ervan: jullie zijn blijkbaar echt ordinaire dieven, wat jullie doen zou strafbaar moeten zijn. Spreken over een doorstart maar in tussentijd tienduizenden euros van klanten gaan stelen zodat ze zelf de grote jan kunnen blijven uithangen. Voor die 825 euro moeten wij een hele maand keihard zwoegen en jullie jatten het gewoon onder ons uit! Schaam jullie.

Afgesloten
M. S.
22/04/2025

Creditnota niet terug betaald

Eind vorig jaar een Neural DSP Quad Cortex terug gestuurd naar BAX voor herstelling onder garantie. 2 maanden later nog niks terug ontvangen, Neural DSP meldt dat het toestel reeds een maand eerder hersteld is en naar BAX terug gestuurd is. Uiteindelijk beslist BAX, na aandringen om het toestel terug te sturen naar mij, om mij het aankoopbedrag van 1589 euro terug te betalen en sturen ze mij een creditnota. De betaling wordt echter nooit uitgevoerd. Op mijn mails krijg ik enkel het antwoord dat ik er problemen zijn met de terugbetaling, dit sleept weken aan. Op mijn voorstel om mij dan het herstelde toestel terug te sturen wordt nooit geantwoord. En nu blijkt dat BAX failliet is verklaard en lijk ik mijn geld kwijt te zijn.

Afgesloten
P. V.
8/04/2025

Creditnota ontvangen maar geen geld

Geachte mevrouw/heer, Op 24/02/2025 heb ik in uw online winkel een basversterker Peavey Max gekocht, waarbij ik het bedrag van €396 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 25/02/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/02/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail/via de retour-tool op de site. Op 26/02/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 28/02/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 42 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €396. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Piet Vanhoutte Bijlagen: • Factuur • Creditnota • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten
D. D.
3/04/2025

Failliet

Geachte mevrouw/heer, Op 04-12-24 kocht ik een denon dj prime4+ white edition in uw winkel en betaalde ik er 2119€ voor. U deelde mij op 04-02-25 dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
H. V.
5/03/2025

terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 30 mei 2024 heb ik in uw online winkel twee Obsbot webcams gekocht, waarbij ik het bedrag van472, 66 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht en teruggestuurd omdat ze niet werkten met mijn Mac. Op 9 juli verzond ik deze terug. De terugzending was enige tijd zoek, maar toen kreeg ik het bericht dat het zou terugbetaald worden. Tot op heden, na bijna 9 maand, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [472,66 €]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform