Terug

Betalingsprobleem van Retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

E. F.

Naar: Bax-shop.be

19/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23-03-2025 heb ik in uw online winkel een flight princess guitarlele series gut850 gekocht, waarbij ik het bedrag van €260,70 plus €2,95 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 25-03-2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, met name het vast stellen van het feit dat de guitarlele beschadigd werd geleverd, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 26 maart 2025- maximaal 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per formulier via uw website en e-mail. Op 26 maart 2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 28-03-2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 52 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 263,72 Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Esther Bijlagen: • Orderbevestiging (meerdere screenshots van de e-mail) • Betalingsbewijs (bankafschrift en bevestiging van betaling) • Factuur • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs (Zie Bewijs goedkeuring retour, afgeleverde retour bpost tracking)

Bemiddeling door Testaankoop 28 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform