Geachte mevrouw/heer,
Op 24/02/2025 heb ik in uw online winkel een basversterker Peavey Max gekocht, waarbij ik het bedrag van €396 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 25/02/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/02/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail/via de retour-tool op de site.
Op 26/02/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 28/02/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 42 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €396. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Piet Vanhoutte
Bijlagen:
• Factuur
• Creditnota
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs