Geachte mevrouw/heer,
Op 01/02/2024 kocht ik een elektrische vleugelpiano in uw winkel en betaalde ik er € 1.502,55 voor.
Na 19 MAANDEN vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, kan ik de piano niet meer aanzetten, hij doet niets meer.
Op 12/09 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Op 25/09 werd ik verzocht online een formulier in te vullen, doch betrof dit enkel een retour-optie, wat voor een piano uiteraard niet kan.
Na opnieuw gemaild te hebben op 30/09 werd me gevraagd om 12,95 euro te betalen om een ophaling te garanderen, wat ik op 03/10 overmaakte.
Na heel wat mailverkeer om een datum af te spreken (wat jullie weigeren, want jullie sturen op een willekeurige ochtend een mail en ik moet maar zien dat ik thuis ben, wat uiteraard niet kan als je voltijds werkt!) is er tot op heden geen ophaling gebeurd. Ik heb aangedrongen op een afspraak (ik kan me op voorhand aanpassen, niet de dag zelf) en heb jullie (op jullie vraag) 3 data gegeven dat ik kan thuis werken. Eén van deze 3 dagen zou het dan worden. De laatste van deze dagen is om en ik heb niets meer vernomen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Katrien De Cocker