In juli 2024 een toestel van bijna DUIZEND euro gekocht. Vier maand later is het opeens defect gegaan door onbekende oorzaak dus retour gestuurd op 2 cember 2024. Uiteindelijk heeft het DRIE maanden geduurd voor ze het (onder garantie nog wel!) hebben behandeld en heeft men tot vijf keer toe vlakaf tegen me gelogen. Op mijn klacht bij de ombudsdienst in februari 2025 zijn ze opzettelijk nooit ingegaan terwijl ze me maandenlang aan het lijntje hielden (ook opzettelijk). Uiteindelijk werd de procedure op "terugbetaling" gezet, maar dan nog blijven ze me tot heden (5 mei 2025) aan het lijntje houden met een terugbetaling die ik totnogtoe NIET ontvangen heb.
Wij eisen terugbetaling van 825 euro zoals door BAX MUSIC per email werd bevestigd in begin maart 2025. We wachten momenteel nog steeds op een prodeo aanvraag, zodra die is goedgekeurd nemen we sowieso gerechtelijke stappen en eisen we dan ook dat Bax Music ook voor alle verooraakte gerechtelijke kosten opdraait.
Aan bax music en dan vooral de twee nederlandse oprichters ervan: jullie zijn blijkbaar echt ordinaire dieven, wat jullie doen zou strafbaar moeten zijn. Spreken over een doorstart maar in tussentijd tienduizenden euros van klanten gaan stelen zodat ze zelf de grote jan kunnen blijven uithangen. Voor die 825 euro moeten wij een hele maand keihard zwoegen en jullie jatten het gewoon onder ons uit! Schaam jullie.