Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
M. L.
Vandaag

maffia praktijken

Een broek gekocht, na 2 weken was er de levering. Kwaliteit was zeer ondermaats en de maten klopten niet. De broek willen retourneren, maar het werd al snel een geldklopperijgedoe… Enkele zinnen uit hun vele mails na mijn klacht: ... we sturen je graag het product waar je blij van wordt. Je hoeft hiervoor enkel een kleine bijdrage voor te betalen van 14.95 EUR… we hebben een fantastisch alternatief dat je misschien nog enthousiaster maakt!I ….Daarnaast kunnen retourzendingen naar China, gezien de verschillende magazijnen die we gebruiken, kostbaar zijn en daarom het beste worden vermeden…We weten dat internationale retouren soms onvoorspelbaar zijn.. Koop niet bij Jeecey. Slechte kwaliteit van goederen en retourneren kost je veel geld.

In behandeling
L. K.
3/10/2025

Retour

Geachte mevrouw/heer, Op 13juli 2025 kocht ik 5 broeken in uw winkel en betaalde ik er 183,07 € voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Op uw site stonden mannen broeken vermeld van merk Adidas. Maar uiteindelijk kreeg ik geen broeken van dit merk. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen de week het bedrag van 183,07 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik heb de broeken teruggestuurd naar het adres in Albanië dat u mij heeft doorgegeven. Na twee maanden omzwervingen en een eindeloze wachtperiode bij de douane van Albanië werd het pakket teruggestuurd naar mijn thuisadres. Na herhaaldelijk mailverkeer met vraag om mijn goederen terug te betalen kreeg ik niet de verwachte reactie. Met vriendelijke groet, Lieve Korthoudt Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

In behandeling
A. D.
30/09/2025

Bestelling en betaling item dat niet op voorraad blijkt

Beste medewerker van Jeecey.nl Ik bestelde en betaalde op 26/9 bij u 2 artikelen. De dag nadien mailde u me dat 1 item, een handtas, niet in voorraad was en stelde u me een andere handtas voor. Ik liet onmiddellijk weten daar geen interesse voor te hebben en zei dat ik het betaalde bedrag terug wou. Nadien kreeg ik enkel nietszeggende automatische mails. Geen enkele persoonlijke reactie op mijn vraag naar terugbetaling. Het andere artikel zou onderweg zijn, volgens de info die u me stuurde, maar werd nog niet geleverd.

In behandeling
L. V.
23/09/2025

Uitbetaling geretourneerde artikelen

Geachte mevrouw/heer, Op 29/03/2025 kocht ik kledij en schoenen aan in uw online winkel en betaalde ik er in totaal 302,64 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht een kwalitatieve lentejas te ontvangen in maat Medium en kwalitatieve zomerballerina’s in maat 39. Maar uiteindelijk kreeg ik een lentejas die veel te klein uitviel en gemaakt was uit goedkoop stinkend plastic en zomerballerina’s die veel te groot uitvielen en ook vervaardigd waren uit goedkope synthetische stof. Daarenboven ging ik uit van een gemakkelijk en goedkoop retourbeleid naar Nederland zoals u laat uitschijnen op uw site, maar daarentegen diende ik de artikelen tegen een woekerprijs terug te sturen naar China. Ik kocht een verzendlabel bij Bpost aan voor de retourzending van de artikelen naar China op 14/04/2025 wat me 28,70 euro heeft gekost (laagst mogelijke prijs). Ik heb de zending op de post gedaan op 15/04/2025 , heb u hier bewijzen van verzonden (foto’s en filmpjes), maar tot op heden kreeg ik nog steeds geen terugbetaling van de geretourneerde artikelen, omdat u mijn pakket zogezegd nog niet ontvangen hebt. Desondanks bood u mij meermaals aan om slechts een deel van de kostprijs terug te betalen, noch voordat u mijn pakket in retour ontvangen had, als zogezegde “gunst”. Dit heb ik echter steeds geweigerd, gezien ik een volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen wens. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 7 dagen het bedrag van 94,90 euro voor de geretourneerde artikelen aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Laurence Vanhooren Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

In behandeling
M. J.
11/08/2025

Aanvraag retourlabel en krijgen dit maar niet toegestuurd.

Bij deze vraag ik voor de 3x maal een retourlabel aan voor de Milan-luxe loafers voor heren omdat deze van zeer slechte kwaliteit zijn en mijn waarde terug te storten op de rekeningnummer waar ik met betaald heb. Het gaat om de bestelling JC39440. Vriendelijke groeten.

Afgesloten
L. V.
23/06/2025

Geen retourlabel noch terugbetaling

Beste, Op e-mails van mijn partner (Anita Joosten) aan Jeecey om een retourlabel te bekomen ontvangen we telkens enkel een automatisch bericht zonder retourlabel of andere instructies om het product terug te kunnen sturen en terugbetaling te bekomen. Graag per kerende een retourlabel en terugbetaling. Mvg familie vandekerkhof-Joosten

Opgelost
A. B.
14/06/2025

Retourneren

Geachte mevrouw/heer, Op 29 april 2025 heb ik "ZOMER MAXI-JURK MET TROPISCHE PRINT – EMELDA" bij u gekocht voor 39,95 euro. Ik ontving het product op 8 mei 2025. In overeenstemming met uw algemene voorwaarden, deel ik u hierbij mee dat ik dit product wens te retourneren. Ik heb jullie een tijdje geleden al gecontacteerd, maar ik heb nog geen reactie ontvangen. Gelieve me de retourneringsmethode mee te delen. (mededeling op website: Voor retourneren kunt u contact met ons opnemen via hello@jeecey.nl. ) Het door mij betaalde bedrag van 39,95 euro verwacht ik uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald. U kunt dit bedrag betalen op mijn rekeningnummer . Het product dat ik kocht ontvangt u als retour. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Bevestiging bestelling en betaling

Afgesloten
S. P.
28/01/2025

Levering namaakproduct

Geachte mevrouw/heer, Op 19 december 2024 kocht ik een jeansbroek merk Bigboy in uw online winkel en betaalde ik 58.95€. Ik ontving het pakket op 11 januari 2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een jeansbroek Bigboy baggy, een duidelijk nagemaakte broek Bigboy, niet baggy, met foute labels en ook een label ondersteboven ingestikt. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Of u gaat over tot een volledige terugbetaling. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Sven

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform