Terug

Retour

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. K.

Naar: Jeecey

03/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13juli 2025 kocht ik 5 broeken in uw winkel en betaalde ik er 183,07 € voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Op uw site stonden mannen broeken vermeld van merk Adidas. Maar uiteindelijk kreeg ik geen broeken van dit merk. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen de week het bedrag van 183,07 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik heb de broeken teruggestuurd naar het adres in Albanië dat u mij heeft doorgegeven. Na twee maanden omzwervingen en een eindeloze wachtperiode bij de douane van Albanië werd het pakket teruggestuurd naar mijn thuisadres. Na herhaaldelijk mailverkeer met vraag om mijn goederen terug te betalen kreeg ik niet de verwachte reactie. Met vriendelijke groet, Lieve Korthoudt Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (2)

Jeecey

Naar: L. K.

03/10/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! Dit is een automatisch antwoord met informatie over de meest gestelde vragen — hopelijk helpt het je snel verder. Is dat niet het geval? Geen probleem — antwoord gewoon op deze e-mail en ons team helpt je graag persoonlijk verder. 📦 Verzendinformatie Je bestelling wordt binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt meestal 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling hier volgen: [trackinglink] 📬 Pakket gemarkeerd als geleverd maar niets ontvangen? Laat ons je ordernummer weten, dan zoeken we het meteen voor je uit. Als het nodig is, sturen we een vervangend product op. 😕 Niet wat je had verwacht? Dat vinden we jammer om te horen! Laat ons weten wat er mis is, dan doen we ons best om het goed te maken. Je kunt ook onze [retourvoorwaarden] bekijken voor meer informatie. 😞 Beschadigd of defect artikel ontvangen? Wat vervelend! Stuur ons een foto of video van het probleem, dan regelen we zo snel mogelijk een vervanging of terugbetaling. 🔁 Wil je iets retourneren? Geen probleem — antwoord op deze e-mail en we nemen binnen 24 uur contact met je op om je verder te helpen. 💸 Wacht je op een terugbetaling? Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt de terugbetaling meestal binnen enkele dagen verwerkt. Als je ons een track trace-code stuurt, gaat het vaak sneller. Heb je nog vragen? Laat het ons weten door op deze e-mail te reageren — we staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ashley -- Elia Klantenservice Medewerker Jeecey.nl www.jeecey.nl klachten@test-aankoop.be wrote: Retour ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. K.

Naar: Jeecey

03/10/2025

Jullie antwoord is opnieuw niks zeggend ik heb klacht neergelegd omdat jullie niet reageren op retourzendingen. Jullie zijn onbetrouwbaar. Lees alle reviews op trustpilot waarin 99% van jullie klachten gaan over het niet ontvangen van de retourzending in Albanië. Alle retourzendingen worden gewoon teruggestuurd naar de oorspronkelijke klant. Dit is absoluut geen correcte afhandeling van een retourzending. Ik betreur dat jullie nog mensen voor de gek kunnen houden met deze bedrieglijke praktijken.

Bemiddeling door Testaankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform