Terug

Uitbetaling geretourneerde artikelen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. V.

Naar: Jeecey

23/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29/03/2025 kocht ik kledij en schoenen aan in uw online winkel en betaalde ik er in totaal 302,64 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht een kwalitatieve lentejas te ontvangen in maat Medium en kwalitatieve zomerballerina’s in maat 39. Maar uiteindelijk kreeg ik een lentejas die veel te klein uitviel en gemaakt was uit goedkoop stinkend plastic en zomerballerina’s die veel te groot uitvielen en ook vervaardigd waren uit goedkope synthetische stof. Daarenboven ging ik uit van een gemakkelijk en goedkoop retourbeleid naar Nederland zoals u laat uitschijnen op uw site, maar daarentegen diende ik de artikelen tegen een woekerprijs terug te sturen naar China. Ik kocht een verzendlabel bij Bpost aan voor de retourzending van de artikelen naar China op 14/04/2025 wat me 28,70 euro heeft gekost (laagst mogelijke prijs). Ik heb de zending op de post gedaan op 15/04/2025 , heb u hier bewijzen van verzonden (foto’s en filmpjes), maar tot op heden kreeg ik nog steeds geen terugbetaling van de geretourneerde artikelen, omdat u mijn pakket zogezegd nog niet ontvangen hebt. Desondanks bood u mij meermaals aan om slechts een deel van de kostprijs terug te betalen, noch voordat u mijn pakket in retour ontvangen had, als zogezegde “gunst”. Dit heb ik echter steeds geweigerd, gezien ik een volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen wens. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 7 dagen het bedrag van 94,90 euro voor de geretourneerde artikelen aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Laurence Vanhooren Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (3)

Jeecey

Naar: L. V.

23/09/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! Dit is een automatisch antwoord met informatie over de meest gestelde vragen — hopelijk helpt het je snel verder. Is dat niet het geval? Geen probleem — antwoord gewoon op deze e-mail en ons team helpt je graag persoonlijk verder. 📦 Verzendinformatie Je bestelling wordt binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt meestal 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling hier volgen: [trackinglink] 📬 Pakket gemarkeerd als geleverd maar niets ontvangen? Laat ons je ordernummer weten, dan zoeken we het meteen voor je uit. Als het nodig is, sturen we een vervangend product op. 😕 Niet wat je had verwacht? Dat vinden we jammer om te horen! Laat ons weten wat er mis is, dan doen we ons best om het goed te maken. Je kunt ook onze [retourvoorwaarden] bekijken voor meer informatie. 😞 Beschadigd of defect artikel ontvangen? Wat vervelend! Stuur ons een foto of video van het probleem, dan regelen we zo snel mogelijk een vervanging of terugbetaling. 🔁 Wil je iets retourneren? Geen probleem — antwoord op deze e-mail en we nemen binnen 24 uur contact met je op om je verder te helpen. 💸 Wacht je op een terugbetaling? Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt de terugbetaling meestal binnen enkele dagen verwerkt. Als je ons een track trace-code stuurt, gaat het vaak sneller. Heb je nog vragen? Laat het ons weten door op deze e-mail te reageren — we staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ashley -- Elia Klantenservice Medewerker Jeecey.nl www.jeecey.nl klachten@test-aankoop.be wrote: Uitbetaling geretourneerde artikelen ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. V.

Naar: Jeecey

23/09/2025

Beste, ik wens een volledige terugbetaling te ontvangen van de geretourneerde artikelen ter waarde van 94,90euro.

Jeecey

Naar: L. V.

23/09/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! Dit is een automatisch antwoord met informatie over de meest gestelde vragen — hopelijk helpt het je snel verder. Is dat niet het geval? Geen probleem — antwoord gewoon op deze e-mail en ons team helpt je graag persoonlijk verder. 📦 Verzendinformatie Je bestelling wordt binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt meestal 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling hier volgen: [trackinglink] 📬 Pakket gemarkeerd als geleverd maar niets ontvangen? Laat ons je ordernummer weten, dan zoeken we het meteen voor je uit. Als het nodig is, sturen we een vervangend product op. 😕 Niet wat je had verwacht? Dat vinden we jammer om te horen! Laat ons weten wat er mis is, dan doen we ons best om het goed te maken. Je kunt ook onze [retourvoorwaarden] bekijken voor meer informatie. 😞 Beschadigd of defect artikel ontvangen? Wat vervelend! Stuur ons een foto of video van het probleem, dan regelen we zo snel mogelijk een vervanging of terugbetaling. 🔁 Wil je iets retourneren? Geen probleem — antwoord op deze e-mail en we nemen binnen 24 uur contact met je op om je verder te helpen. 💸 Wacht je op een terugbetaling? Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt de terugbetaling meestal binnen enkele dagen verwerkt. Als je ons een track trace-code stuurt, gaat het vaak sneller. Heb je nog vragen? Laat het ons weten door op deze e-mail te reageren — we staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ashley -- Elia Klantenservice Medewerker Jeecey.nl www.jeecey.nl klachten@test-aankoop.be wrote: Nieuw bericht van LAURENCE V ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform