Terug

Bestelling en betaling item dat niet op voorraad blijkt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. D.

Naar: Jeecey

30/09/2025

Beste medewerker van Jeecey.nl Ik bestelde en betaalde op 26/9 bij u 2 artikelen. De dag nadien mailde u me dat 1 item, een handtas, niet in voorraad was en stelde u me een andere handtas voor. Ik liet onmiddellijk weten daar geen interesse voor te hebben en zei dat ik het betaalde bedrag terug wou. Nadien kreeg ik enkel nietszeggende automatische mails. Geen enkele persoonlijke reactie op mijn vraag naar terugbetaling. Het andere artikel zou onderweg zijn, volgens de info die u me stuurde, maar werd nog niet geleverd.

Berichten (1)

Jeecey

Naar: A. D.

30/09/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! Dit is een automatisch antwoord met informatie over de meest gestelde vragen — hopelijk helpt het je snel verder. Is dat niet het geval? Geen probleem — antwoord gewoon op deze e-mail en ons team helpt je graag persoonlijk verder. 📦 Verzendinformatie Je bestelling wordt binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt meestal 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling hier volgen: [trackinglink] 📬 Pakket gemarkeerd als geleverd maar niets ontvangen? Laat ons je ordernummer weten, dan zoeken we het meteen voor je uit. Als het nodig is, sturen we een vervangend product op. 😕 Niet wat je had verwacht? Dat vinden we jammer om te horen! Laat ons weten wat er mis is, dan doen we ons best om het goed te maken. Je kunt ook onze [retourvoorwaarden] bekijken voor meer informatie. 😞 Beschadigd of defect artikel ontvangen? Wat vervelend! Stuur ons een foto of video van het probleem, dan regelen we zo snel mogelijk een vervanging of terugbetaling. 🔁 Wil je iets retourneren? Geen probleem — antwoord op deze e-mail en we nemen binnen 24 uur contact met je op om je verder te helpen. 💸 Wacht je op een terugbetaling? Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt de terugbetaling meestal binnen enkele dagen verwerkt. Als je ons een track trace-code stuurt, gaat het vaak sneller. Heb je nog vragen? Laat het ons weten door op deze e-mail te reageren — we staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ashley -- Elia Klantenservice Medewerker Jeecey.nl www.jeecey.nl klachten@test-aankoop.be wrote: Bestelling en betaling item dat niet op voorraad blijkt ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform