Goed

65 punten Info

Meest recente klachten

L. V.
5/11/2025

Geen teruggave ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 17/04/2025 heb ik in uw online winkel een 2-delig pak gekocht en een 2-delig broek en topset, waarbij ik het bedrag van 111,90 euro voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 29/04/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Daar beide artikelen niet in staat waren zoals werd omschreven op uw website, alsook de maten te klein waren. Ik heb u op 29/04/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 1/05/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde. 19/05/2025 stuurde ik u terug dat er nog steeds geen teruggave werd ontvangen. 6/06/2025 kreeg ik een mail terug dat ik er zeker mocht op rekenen dat ik een teruggave verwachtende mocht zijn. Ondertussen teruggestuurd dat er geen teruggave was. Kreeg ik op 20/06/2025 een mail terug dat de teruggave verwerkt was en ik binnen de 5 werkdagen dit op mijn rekening had. Toen dit niet het geval was, teruggemaild op 29/08/2025. Sindsdien geen antwoord meer. Tot op heden, na 210 dagen en eindeloos versturen van mails, heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 111,90 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping • Verschillende mails tussen koper en verkoper

Afgesloten
A. D.
9/10/2025

Terugbetaling

Beste, ik kreeg een mail om te zeggen dat het artikel (dat ik kocht en betaalde maar niet in voorraad bleek te zijn) terugbetaald werd op 30/9. Tot nu toe - 9/10- heb ik niets ontvangen. Hoe kan dat?

Opgelost
M. L.
5/10/2025

maffia praktijken

Een broek gekocht, na 2 weken was er de levering. Kwaliteit was zeer ondermaats en de maten klopten niet. De broek willen retourneren, maar het werd al snel een geldklopperijgedoe… Enkele zinnen uit hun vele mails na mijn klacht: ... we sturen je graag het product waar je blij van wordt. Je hoeft hiervoor enkel een kleine bijdrage voor te betalen van 14.95 EUR… we hebben een fantastisch alternatief dat je misschien nog enthousiaster maakt!I ….Daarnaast kunnen retourzendingen naar China, gezien de verschillende magazijnen die we gebruiken, kostbaar zijn en daarom het beste worden vermeden…We weten dat internationale retouren soms onvoorspelbaar zijn.. Koop niet bij Jeecey. Slechte kwaliteit van goederen en retourneren kost je veel geld.

Opgelost
L. K.
3/10/2025

Retour

Geachte mevrouw/heer, Op 13juli 2025 kocht ik 5 broeken in uw winkel en betaalde ik er 183,07 € voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Op uw site stonden mannen broeken vermeld van merk Adidas. Maar uiteindelijk kreeg ik geen broeken van dit merk. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen de week het bedrag van 183,07 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik heb de broeken teruggestuurd naar het adres in Albanië dat u mij heeft doorgegeven. Na twee maanden omzwervingen en een eindeloze wachtperiode bij de douane van Albanië werd het pakket teruggestuurd naar mijn thuisadres. Na herhaaldelijk mailverkeer met vraag om mijn goederen terug te betalen kreeg ik niet de verwachte reactie. Met vriendelijke groet, Lieve Korthoudt Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Afgesloten
A. D.
30/09/2025

Bestelling en betaling item dat niet op voorraad blijkt

Beste medewerker van Jeecey.nl Ik bestelde en betaalde op 26/9 bij u 2 artikelen. De dag nadien mailde u me dat 1 item, een handtas, niet in voorraad was en stelde u me een andere handtas voor. Ik liet onmiddellijk weten daar geen interesse voor te hebben en zei dat ik het betaalde bedrag terug wou. Nadien kreeg ik enkel nietszeggende automatische mails. Geen enkele persoonlijke reactie op mijn vraag naar terugbetaling. Het andere artikel zou onderweg zijn, volgens de info die u me stuurde, maar werd nog niet geleverd.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform