Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
L. D.
23/10/2023

Terugbetaling gevraagd

Beste,Begin augustus werden abbonementen afgesloten bij Hubside. Op 05/08/23 heb ik naar de klantendienst gebeld om te laten weten dat ik deze wou stopzetten. Echter op 29/09/23 zag ik dat er onterecht geld van mijn rekening was gegaan. Ik ben dan verder gaan kijken en op 11/09/23 hebben ze ook een bedrag van mijn rekening gehaald.Op 05/10/23 heb ik de klantendienst gecontacteerd om dit na te vragen. Ze wisten mij te vertellen dat ik dit via mail moest doorsturen. Dit heb ik direct gedaan. Hierop kreeg ik een automatische mail dat ik hiervoor een online formulier moest invullen. Wat ik gedaan heb.Nu zijn we 23/10/23 en ik heb tot op heden nog geen antwoord gekregen.

Afgesloten
S. B.
12/10/2023

Domiciliering moeilijk op te zeggen

Beste,Ik werd een paar maanden geleden in de Hubside winkel op de Veldstraat te Gent op vrij gedwongen wijze aangespoord om me in te schrijven en te registreren op een site genaamd ‘hubside’. Dit zou mij zogezegd een websitedomein verschaffen en nog e-mail en opslagruimte en nog van alles.. Er werd mij verteld dat dit de eerste maand gratis was en dat ik ten allen tijde ook zonder problemen gratis kon opzeggen. Nu zijn we al wat maanden verder.. Je kan enkel en alleen maar opzeggen via een zogezegde Franse nummer of door het sturen van een brief naar hun Frans adres.. ik heb tevergeefs al paar keer gebeld naar het nummer. Als ik de reviews lees op Google heeft men het quasi altijd over scam. Ze hebben ondertussen ook al 80 euro van mijn rekening gehaald. Ik heb nog nooit van deze hubside gebruik gemaakt en heb ook nog nooit de registratie van mijn account bevestigd. Het enige dat ik wil is mij uitschrijven en is me tot op vandaag nog niet gelukt.Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.Mvg,Shannon

Afgesloten
W. T.
7/08/2023

BETAALDE Bestelling van 1098 € (!!!) NOOIT geleverd

Beste,Op 7/12/2022 bestelde ik in de Hubside winkel in Wijnegem een iPad en een Apple Watch 8. Daarvan heb ik ook een duidelijk betaalbewijs (deels Cyrana bonnen, deels cash) waarop mijn betaling voldaan alsook de producten vermeldt zijn. Verder heb ik ook verscheidene mails van uw medewerker waarin ze aan geven dat de bestelling onderweg is maar zeker geleverd zal worden. Ondanks een schrijven van mij, mijn advocaat, waarin we vragen om een levering en nu uiteindelijk een terugbetaling (omdat de bestelde producten ondertussen verouderd zijn) hebben na 8 maanden (!!!) nog altijd niks gehoord van Hubside. Mocht ik kunnen, ik zou het bewijs hier toevoegen maar ik heb het zwart op wit beschikbaar. Noch ikzelf, noch mijn advocaat, nog de ombudsman van de overheid hebben ondanks vele pogingen ook maar iets gehoord. Ik zet dit publiek omdat dit na de race met de verzekeringen het zoveelste bedrog is (mijn cashback alsook de beloofde iPad/Televisie) hebben we ook helaas nooit gekregen. Na veel aandringen heeft Cellside/Cyrana me dan een beschadigde knalgroene iPhone 12 opgestuurd.Ik vraag niks anders dan een volledige terugbetaling van van 1098 Euro met een verhoging als schadevergoeding zoals die ook aangegeven staat in jullie algemene voorwaarden. Met vriendelijke groeten,Wim

Afgesloten
S. G.
10/07/2023

Mijn contracten worden niet geannuleerd

Beste,Op 03/06/2023 heeft de Hubside mij contracten aangesmeerd nadat ik in de winkel een telefoon heb gekocht. Zonder deze contracten kon ik geen telefoon kopen en werd zo verplicht om deze dus af te sluiten. Idem voor mijn vriend.Sinds 05/06/2023 probeer ik mijn contracten te annuleren. Ik heb ze emails gestuurd en ook het contactformulier ingevuld zoals zij hebben gevraagd. Hier heb ik nooit reactie op gekregen.Nu willen ze €130,- van mijn rekening afschrijven. In de winkel is er gezegd dat je binnen de maand kan opzeggen en dat is wat ik gedaan heb. Ik blokkeer deze domicielering en weiger dan ook een cent te betalen aan ze.Ik voel mij bedrogen en opgelicht en eis dat mijn contracten geannuleerd worden en ik geen extra kosten ga krijgen.

Afgesloten
T. E.
24/06/2023

Ik vraag om annulatie van contract en krijg geen verdere info

We gingen een telefoon gaan kopen en ze forceerde ons om die contracten te teken. Ze accepteerden geen nee, ook al hebben we het meerdere keren gezegd dat we geen klant wouden zijn.Sorry maar ik ga niet 100 euro per maand betalen en zeker niet bij een winkel die niet juist is.AUB help

Afgesloten
I. C.
30/03/2023

Problemen met opzeggen van contract

Een vriendin en ik werden binnengelokt in de store als we een rondleiding deden in de winkel we dan een powerbank kregen. We zijn hierop ingegaan omdat we de winkel niet kenden en een powerbank komt altijd van pas. Binnen in de winkel kregen we inderdaad een overzicht in de winkel maar die duurde nog geen 5min. Er werd ons iets aangeboden om te drinken maar zijn hier niet op ingegaan, iets later vroegen ze ons dit opnieuw maar zijn terug niet op ingegaan. We kregen toen te horen dat we een opleiding mochten volgen en vonden dit wel interessant. Maar achteraf bleek dit gewoon uitleg over hun diensten. We moesten onze gegevens geven en er wordt ons meermaals gezegd dat we geen paniek moesten hebben want er zou niets mee gebeuren. Er is ons nooit gevraagd of we geïnteresseerd zijn in de diensten, want dat waren we niet. We moeste toen onze handtekening zetten, we kregen het contract te zien waar enkel de gratis opties werden aangeduid, we hebben die getekend maar hadden hier direct al spijt van toen we onze contracten lazen en er toch opties werden aangeduid om te betalen, terwijl ons werd gezegd dat we achter die maand gratis zelf onze opties konden kiezen om te betalen. We hebben dan ook direct naar de klantendienst gebeld om ons contract stop te zetten, we kregen snel iemand aan de lijn. Die persoon probeerde ons nog van alles te verkopen en stelde heel wat vragen. We hebben die vragen zoveel mogelijk afgeblokt want we belden enkel om ons contract stop te zetten. Ze zei dat het in orde ging komen en dat we een mail gingen krijgen binnen de 48u met de bevestiging dat ons contract stopgezet werd. Tot op heden kregen we niets van bevestiging.

Afgesloten
H. W.
17/03/2023

Contracten aansmeren zonder erachter te vragen

De werknemers van Hubside.Store staan buiten en lokken mensen naar binnen om 'een gratis powerbank te krijgen als je een rondleiding in de winkel volgt'. Eenmaal binnen word je aan een tafel gezet met een andere werknemer die zoveel informatie op je afvuurt dat je niet meer weet waarover het gaat (zogezegde cashbacks, een reisvoucher van 1000 euro en elke maand zomaar 300 euro krijgen?). Zonder te vragen of ik interesse heb beginnen ze een formulier in te vullen met mijn gegevens om me zo in te schrijven voor een betalend lidmaatschap. Toen ze al mijn bankgegevens vroegen ben ik het opgestapt. Als ik op google kijk bij de reviews zijn er enorm veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, ze lokken jongeren naar binnen met de uitvlucht 'krijg een gratis powerbank als je even een rondleiding door de winkel volgt'. Er is helemaal geen sprake van een rondleiding, enkel ongewilde lidmaatschappen starten.

Afgesloten
B. D.
26/12/2022

Geen levering na 3maand

Beste. Ik bestelde een Iwatch bij jullie winkel in waasland shoppi g op 28/08/22. Tot op heden nog steeds geen levering. Steeds excuses terwijl een bestelling bij Apple rechtstreeks de volgende dag al geleverd is. 300€ voorschot betaald. Ofwel levering binnen komende 2 weken ofwel voorschot terug. Redelijke levertermijn is ruimschoots overschreden. Mvg

Afgesloten
B. E.
15/12/2022

Niet naleven verkoopsvoorwaarde

Beste, Ik bestelde een iphone 14 pro max op 21 november en geleverd 10 dagen later. ondertussen 25 dagen later nog niets en totaal geen communicatie.Fysisch inde winkel zeggen dat online in frankrijk is en niet mee te maken. telefoon nemen ze niet af en email worden niet beantwoord.

Opgelost
A. C.
21/11/2022

Geannuleerd maar toch domiciliëring op bankaccount

BesteIk heb in de maand oktober een contract afgesloten waarin ik een maand gratis alles van hubside mocht uitproberen. Ik heb dit contract echter na een week geannuleerd. Ik kreeg hierop direct een antwoord dat dit in orde. Echter ontdekte ik vorige week dat enkele domiciliëringen op mijn bankkaart stonden. Ik had nochtans duidelijk aangegeven dat ik dit alles wou annuleren, wat volgens hen ook in orde was. Ik heb hierop een e-mail gestuurd met de vraag om alles op mijn bankkaart en mijn naam te annuleren. Ook heb ik naar mijn bank gebeld om deze te blokkeren. Na een week heb ik nog steeds geen nieuws van hubside, behalve dat er terug 3 domiciliëringen op mijn naam staan.Graag ervoor zorgen dat alles op mijn naam en mijn bankkaart geannuleerd worden.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform