Meest recente klachten

L. D.
23/10/2023

Terugbetaling gevraagd

Beste,Begin augustus werden abbonementen afgesloten bij Hubside. Op 05/08/23 heb ik naar de klantendienst gebeld om te laten weten dat ik deze wou stopzetten. Echter op 29/09/23 zag ik dat er onterecht geld van mijn rekening was gegaan. Ik ben dan verder gaan kijken en op 11/09/23 hebben ze ook een bedrag van mijn rekening gehaald.Op 05/10/23 heb ik de klantendienst gecontacteerd om dit na te vragen. Ze wisten mij te vertellen dat ik dit via mail moest doorsturen. Dit heb ik direct gedaan. Hierop kreeg ik een automatische mail dat ik hiervoor een online formulier moest invullen. Wat ik gedaan heb.Nu zijn we 23/10/23 en ik heb tot op heden nog geen antwoord gekregen.

Afgesloten
S. B.
12/10/2023

Domiciliering moeilijk op te zeggen

Beste,Ik werd een paar maanden geleden in de Hubside winkel op de Veldstraat te Gent op vrij gedwongen wijze aangespoord om me in te schrijven en te registreren op een site genaamd ‘hubside’. Dit zou mij zogezegd een websitedomein verschaffen en nog e-mail en opslagruimte en nog van alles.. Er werd mij verteld dat dit de eerste maand gratis was en dat ik ten allen tijde ook zonder problemen gratis kon opzeggen. Nu zijn we al wat maanden verder.. Je kan enkel en alleen maar opzeggen via een zogezegde Franse nummer of door het sturen van een brief naar hun Frans adres.. ik heb tevergeefs al paar keer gebeld naar het nummer. Als ik de reviews lees op Google heeft men het quasi altijd over scam. Ze hebben ondertussen ook al 80 euro van mijn rekening gehaald. Ik heb nog nooit van deze hubside gebruik gemaakt en heb ook nog nooit de registratie van mijn account bevestigd. Het enige dat ik wil is mij uitschrijven en is me tot op vandaag nog niet gelukt.Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.Mvg,Shannon

Afgesloten
W. T.
7/08/2023

BETAALDE Bestelling van 1098 € (!!!) NOOIT geleverd

Beste,Op 7/12/2022 bestelde ik in de Hubside winkel in Wijnegem een iPad en een Apple Watch 8. Daarvan heb ik ook een duidelijk betaalbewijs (deels Cyrana bonnen, deels cash) waarop mijn betaling voldaan alsook de producten vermeldt zijn. Verder heb ik ook verscheidene mails van uw medewerker waarin ze aan geven dat de bestelling onderweg is maar zeker geleverd zal worden. Ondanks een schrijven van mij, mijn advocaat, waarin we vragen om een levering en nu uiteindelijk een terugbetaling (omdat de bestelde producten ondertussen verouderd zijn) hebben na 8 maanden (!!!) nog altijd niks gehoord van Hubside. Mocht ik kunnen, ik zou het bewijs hier toevoegen maar ik heb het zwart op wit beschikbaar. Noch ikzelf, noch mijn advocaat, nog de ombudsman van de overheid hebben ondanks vele pogingen ook maar iets gehoord. Ik zet dit publiek omdat dit na de race met de verzekeringen het zoveelste bedrog is (mijn cashback alsook de beloofde iPad/Televisie) hebben we ook helaas nooit gekregen. Na veel aandringen heeft Cellside/Cyrana me dan een beschadigde knalgroene iPhone 12 opgestuurd.Ik vraag niks anders dan een volledige terugbetaling van van 1098 Euro met een verhoging als schadevergoeding zoals die ook aangegeven staat in jullie algemene voorwaarden. Met vriendelijke groeten,Wim

Afgesloten
S. G.
10/07/2023

Mijn contracten worden niet geannuleerd

Beste,Op 03/06/2023 heeft de Hubside mij contracten aangesmeerd nadat ik in de winkel een telefoon heb gekocht. Zonder deze contracten kon ik geen telefoon kopen en werd zo verplicht om deze dus af te sluiten. Idem voor mijn vriend.Sinds 05/06/2023 probeer ik mijn contracten te annuleren. Ik heb ze emails gestuurd en ook het contactformulier ingevuld zoals zij hebben gevraagd. Hier heb ik nooit reactie op gekregen.Nu willen ze €130,- van mijn rekening afschrijven. In de winkel is er gezegd dat je binnen de maand kan opzeggen en dat is wat ik gedaan heb. Ik blokkeer deze domicielering en weiger dan ook een cent te betalen aan ze.Ik voel mij bedrogen en opgelicht en eis dat mijn contracten geannuleerd worden en ik geen extra kosten ga krijgen.

Afgesloten
T. E.
24/06/2023

Ik vraag om annulatie van contract en krijg geen verdere info

We gingen een telefoon gaan kopen en ze forceerde ons om die contracten te teken. Ze accepteerden geen nee, ook al hebben we het meerdere keren gezegd dat we geen klant wouden zijn.Sorry maar ik ga niet 100 euro per maand betalen en zeker niet bij een winkel die niet juist is.AUB help

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform