Terug

Mijn contracten worden niet geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Hubside

10/07/2023

Beste,Op 03/06/2023 heeft de Hubside mij contracten aangesmeerd nadat ik in de winkel een telefoon heb gekocht. Zonder deze contracten kon ik geen telefoon kopen en werd zo verplicht om deze dus af te sluiten. Idem voor mijn vriend.Sinds 05/06/2023 probeer ik mijn contracten te annuleren. Ik heb ze emails gestuurd en ook het contactformulier ingevuld zoals zij hebben gevraagd. Hier heb ik nooit reactie op gekregen.Nu willen ze €130,- van mijn rekening afschrijven. In de winkel is er gezegd dat je binnen de maand kan opzeggen en dat is wat ik gedaan heb. Ik blokkeer deze domicielering en weiger dan ook een cent te betalen aan ze.Ik voel mij bedrogen en opgelicht en eis dat mijn contracten geannuleerd worden en ik geen extra kosten ga krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform