Een vriendin en ik werden binnengelokt in de store als we een rondleiding deden in de winkel we dan een powerbank kregen. We zijn hierop ingegaan omdat we de winkel niet kenden en een powerbank komt altijd van pas. Binnen in de winkel kregen we inderdaad een overzicht in de winkel maar die duurde nog geen 5min. Er werd ons iets aangeboden om te drinken maar zijn hier niet op ingegaan, iets later vroegen ze ons dit opnieuw maar zijn terug niet op ingegaan. We kregen toen te horen dat we een opleiding mochten volgen en vonden dit wel interessant. Maar achteraf bleek dit gewoon uitleg over hun diensten. We moesten onze gegevens geven en er wordt ons meermaals gezegd dat we geen paniek moesten hebben want er zou niets mee gebeuren. Er is ons nooit gevraagd of we geïnteresseerd zijn in de diensten, want dat waren we niet. We moeste toen onze handtekening zetten, we kregen het contract te zien waar enkel de gratis opties werden aangeduid, we hebben die getekend maar hadden hier direct al spijt van toen we onze contracten lazen en er toch opties werden aangeduid om te betalen, terwijl ons werd gezegd dat we achter die maand gratis zelf onze opties konden kiezen om te betalen. We hebben dan ook direct naar de klantendienst gebeld om ons contract stop te zetten, we kregen snel iemand aan de lijn. Die persoon probeerde ons nog van alles te verkopen en stelde heel wat vragen. We hebben die vragen zoveel mogelijk afgeblokt want we belden enkel om ons contract stop te zetten. Ze zei dat het in orde ging komen en dat we een mail gingen krijgen binnen de 48u met de bevestiging dat ons contract stopgezet werd. Tot op heden kregen we niets van bevestiging.