Terug

Geannuleerd maar toch domiciliëring op bankaccount

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Hubside

21/11/2022

BesteIk heb in de maand oktober een contract afgesloten waarin ik een maand gratis alles van hubside mocht uitproberen. Ik heb dit contract echter na een week geannuleerd. Ik kreeg hierop direct een antwoord dat dit in orde. Echter ontdekte ik vorige week dat enkele domiciliëringen op mijn bankkaart stonden. Ik had nochtans duidelijk aangegeven dat ik dit alles wou annuleren, wat volgens hen ook in orde was. Ik heb hierop een e-mail gestuurd met de vraag om alles op mijn bankkaart en mijn naam te annuleren. Ook heb ik naar mijn bank gebeld om deze te blokkeren. Na een week heb ik nog steeds geen nieuws van hubside, behalve dat er terug 3 domiciliëringen op mijn naam staan.Graag ervoor zorgen dat alles op mijn naam en mijn bankkaart geannuleerd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform