Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Betaling schadegeval dd 08/2022
Ik had een contract voor schade aan m'n gsm toestel gekocht bij Vande Borre. Toestel werkte nog perfect vertoonde enkel glasbreuk en ik diende het naar hun herstel locatie in Frankrijk te zenden. Kostprijs 18€ verzending. Waarop men mij enkele maanden na veel aandringen meedeelde dat het onherstelbaar was. Ik eiste m'n toestel terug maar dat kon niet werd mij meegedeeld. Ik zou na het inzenden van een proforma factuur 116€ schadeloosstelling ontvangen. In Augustus 2022 factuur ingediend en misschien wel 30 X contact genomen. telkens als antwoord we hebben momenteel een betalingsachterstand. Nu 2 jaar later nog niet uitbetaald en ik kan de dienst telefonisch niet meer bereiken. Ik heb wel een mail van ontvangen dat ik vergoed zou worden wat tot op heden nog niet gebeurd is. Hierbij voegend in jpg bestand de mails waarin ze bevestigen dat ik 116€ tegoed heb.
Uitbetalingsprobleem
Beste, Wij hebben 2 verzekeringskwesties voor het herstellen van onze smartphone die goedgekeurd zijn reeds maar dan 1 jaar maar nog altijd niet uitbetaald.
Problemen met terugbetaling
BesteVoor mijn gsm nam ik verzekering bij celside insurance. Elke maand betaalde ik 15 euro en het leek in orde te zijn tot mijn gsm stuk was en vroeg ik voor uitbetaling. 250 euro dat ik na bijna 2 jaar niet heb ontvangen. Na veel keer te bellen hoor ik telkens dat de financiële diensten bezig zijn en dat ze daar geen contact zelf mee hebben. Daarna begonnen ze ineens ipv 15 euro per maand bedragen van 75 euro te nemen, soms zelfs 2 keer in de week. Dit geld heb ik kunnen terugkrijgen door het in de bank te melden en hun nummer te blokkeren. Ik wacht nog altijd op mijn uitbetaling van 250 euro. Mijn contract heb ik gelukkig al kunnen beëindigen. Wat moet ik doen??
Terugbetaling goedgekeurd maar wacht al 05/2022
Ik had op 03/05/2022 een schadegeval gedaan bij celside en heb mijn gsm laten repareren bij coolblue had de factuur doorgestuurd naar celside omdat de offerte al goedgekeurd was maar wacht hier al nu bijna 2 jaar op mijn terugbetaling van 520 euro
Onterecht bedrag van de rekening
Beste, Vorig jaar, beginende vanaf februari betaalde ik blijkbaar verschillende bedragen over enkele maanden en om verschillende redenen. Dit alles terwijl ik nergens toestemming voor heb gegeven.Wat kan ik hiertegen doen, en hoe kan ik deze bedragen terug krijgen?Mvg Daan
CELSIDE - Geld van rekening blijven halen na stopzetting contract
Beste,Bij de aankoop van een laptop tekende ik in op een diefstal- en schade verzekering bij Celside via de intussen omstreden Apple verdeler Switch. Na meer dan een jaar ontdekte ik hoe duur deze verzekering -die in drie stukjes van mijn rekening ging onder de naam SFAM- eigenlijk was. Ik voelde me opgelicht, maar dat was de schuld van mijn eigen onoplettendheid. Ik had niet door wat die SFAM precies was en had met niet echt vragen gesteld.Toen ik het wél doorkreeg besloot ik echter het contract met onmiddellijke ingang stop te zetten. Dit deed ik voor de zekerheid via SEPASTOP, met een aangetekende zending. Hiervan heb ik het ontvangstbewijs. (Datum ontvangst CELSIDE: 11/01/2023) Helaas: volgens het contract dat ik bij aankoop laptop had ondertekend was er net een nieuw jaar ingegaan en kon was de stopzetting dus pas voor een jaar later (aanvang 2024) Ik heb echter vastgesteld dat er begin 2024 via domiciliering een som voor een nieuw contract van mijn rekening is gegaan en in stukjes en beetjes allerlei kleine bedragen. In 2024 goed voor: 278,93 euro.Dat ik de afgelopen jaren naïef was, daar zal ik voor betalen. Maar het geld dat in 2024 van mijn rekening is gegaan, wil ik terug.
ik wacht al een jaar op een uitbetaling in mijn schadedossier
Na verschillende emails om een uitbetaling in mijn dossier kreeg ik een antwoord terug dat ik wel degelijk recht had op 385 euro maar dat ik snel een uitbetaling mag verwachten ze hebben vertraging in de dossiers , ik bedoel we zijn onderas 1 jaar later en nog steeds geen betaling in mijn dossier, ik vind het echt niet OK!!!!!
celside mandaat wordt misbruikt
Naar het overzicht van mijn rekening eens grondig te bekijken ben ik op frauduleuze praktijken gevallen. Heeft u hier enige uitleg voor. Mijn mandaat nr. is VDB195586. Domicieleringen staan momenteel geblokkeerd, gelieve eerst wat enige uitleg te verschaffen. Groeten Kurt D.
Vertraging uitbetaling schadedossier
Beste,Op 14/12/2022 heb ik een schadedossier ingediend inzake oxidatie van een iPhone 12 PRO die onder contract met ref. BE244971 verzekerd was bij Celside Insurance / SFAM. De referentie van het schadedossier is: DEC22227DA3E.In februari 2023 werd dit dossier goedgekeurd en er zou een uitbetaling van €699 volgen. Op heden heb ik deze terugbetaling nog steeds niet mogen ontvangen. Tijdens mijn verschillende contacten met de diensten, werd steeds gezegd dat het dossier is goedgekeurd en dat het werd doorgegeven voor uitbetaling.Kan test-aankoop hierin tussenkomen?Ter zijde vermeld ik nog dat er in 2023 ook tal van onterechte aanrekeningen werden gedaan op grond van een domiciliëring. Deze betalingen werden inmiddels door de financiële instelling teruggevorderd. Het contract met SFAM werd vorig jaar ook opgezegd (na de onterechte aanrekeningen).Alvast bedankt!Mvg,Dimitri
Bevestiging terugbetaling Celside VDB197331
EDWIG TBeste,in maart 2023 ontving ik volgend antwoord van jullie na de aangifte van een schadegeval:Wij hebben onlangs contact met elkaar gehad terzake de terugbetaling ingevolge de afhandeling van uw schademelding SIN914667.Hierbij bevestigen wij dat een bedrag van 2159.10 € aan u zal worden terugbetaald.Deze bedrag op 10/03/2023 gevalideerd en zal zo spoedig mogelijk overgemaakt worden op uw bankrekening.Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en blijven tot uw beschikking voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,Tot op heden heb ik nog steeds geen bedrag mogen ontvangen. Op eerdere mails van mij heb ik ook nooit geen antwoord mogen ontvangen. Wel heeft mij telefonisch een vriendelijke persoon van de klantendienst opnieuw bevestigd dat dit bedrag spoedig zal overgemaakt worden. Ook dit is al weer enkele maanden geleden.Ik hoop dat dit in orde kan gebracht worden alvorens ik gerechtelijke stappen dien te ondernemen.met vriendelijke groeten,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten