Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaling schadegeval dd 08/2022
Ik had een contract voor schade aan m'n gsm toestel gekocht bij Vande Borre. Toestel werkte nog perfect vertoonde enkel glasbreuk en ik diende het naar hun herstel locatie in Frankrijk te zenden. Kostprijs 18€ verzending. Waarop men mij enkele maanden na veel aandringen meedeelde dat het onherstelbaar was. Ik eiste m'n toestel terug maar dat kon niet werd mij meegedeeld. Ik zou na het inzenden van een proforma factuur 116€ schadeloosstelling ontvangen. In Augustus 2022 factuur ingediend en misschien wel 30 X contact genomen. telkens als antwoord we hebben momenteel een betalingsachterstand. Nu 2 jaar later nog niet uitbetaald en ik kan de dienst telefonisch niet meer bereiken. Ik heb wel een mail van ontvangen dat ik vergoed zou worden wat tot op heden nog niet gebeurd is. Hierbij voegend in jpg bestand de mails waarin ze bevestigen dat ik 116€ tegoed heb.
Uitbetalingsprobleem
Beste, Wij hebben 2 verzekeringskwesties voor het herstellen van onze smartphone die goedgekeurd zijn reeds maar dan 1 jaar maar nog altijd niet uitbetaald.
Problemen met terugbetaling
BesteVoor mijn gsm nam ik verzekering bij celside insurance. Elke maand betaalde ik 15 euro en het leek in orde te zijn tot mijn gsm stuk was en vroeg ik voor uitbetaling. 250 euro dat ik na bijna 2 jaar niet heb ontvangen. Na veel keer te bellen hoor ik telkens dat de financiële diensten bezig zijn en dat ze daar geen contact zelf mee hebben. Daarna begonnen ze ineens ipv 15 euro per maand bedragen van 75 euro te nemen, soms zelfs 2 keer in de week. Dit geld heb ik kunnen terugkrijgen door het in de bank te melden en hun nummer te blokkeren. Ik wacht nog altijd op mijn uitbetaling van 250 euro. Mijn contract heb ik gelukkig al kunnen beëindigen. Wat moet ik doen??
Terugbetaling goedgekeurd maar wacht al 05/2022
Ik had op 03/05/2022 een schadegeval gedaan bij celside en heb mijn gsm laten repareren bij coolblue had de factuur doorgestuurd naar celside omdat de offerte al goedgekeurd was maar wacht hier al nu bijna 2 jaar op mijn terugbetaling van 520 euro
Onterecht bedrag van de rekening
Beste, Vorig jaar, beginende vanaf februari betaalde ik blijkbaar verschillende bedragen over enkele maanden en om verschillende redenen. Dit alles terwijl ik nergens toestemming voor heb gegeven.Wat kan ik hiertegen doen, en hoe kan ik deze bedragen terug krijgen?Mvg Daan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten