Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Melding zwarte lijst ondanks betaling
Melding gekregen op zwarte lijst met 2 maanden achterstand volgens hun. Telefonische aantal keer contact gehad werd gesproken over 1 bedrag dat voor de 20ste betaald moest worden. Er is me een betaallink doorgestuurd van wat er betaald moest worden onmiddelijk gedaan ik was op tijd en alsnog melding? Mails worden niet beantwoord of niks. Ik eis een rechtzetten van de zwarte lijst want ik ben hier niet in fout
Melding zwarte lijst ondanks betaling
Melding gekregen op zwarte lijst met 2 maanden achterstand volgens hun. Telefonische aantal keer contact gehad werd gesproken over 1 bedrag dat voor de 20ste betaald moest worden. Er is me een betaallink doorgestuurd van wat er betaald moest worden onmiddelijk gedaan ik was op tijd en alsnog melding? Mails worden niet beantwoord of niks. Ik eis een rechtzetten van de zwarte lijst want ik ben hier niet in fout
onterecht loonbeslag
wij hebben bericht gekregen ivm loonsbeslag. na telefonisch contact kregen we te horen dat we geen achterstallige betalingen had als ik inlog op mijn rekening van santander vind ik niets terug van waar mijn vakantiegeld naar toe is . en ook niet of er achterstallen zijn hele rare situatie allemaal
onterecht loonbeslag
wij hebben bericht gekregen ivm loonsbeslag. na telefonisch contact kregen we te horen dat we geen achterstallige betalingen had als ik inlog op mijn rekening van santander vind ik niets terug van waar mijn vakantiegeld naar toe is . en ook niet of er achterstallen zijn hele rare situatie allemaal
Wijzigen referentierekening
Beste, ik ben eigenaar van 2 spaarrekeningen geopend in 2020/21. Toen nog met referterekening van Bpost, die echter nu niet meer bestaat.Het is me onmogelijk om een nieuwe referterekening online in te brengen, zodat ik al meer dan 14 dagen, indien nodig, niet meer over mijn eigen geld kan beschikken.Spijts 5 meldingen hiervan op jullie site is er nog steeds geen contact opgenomen of antwoord gegeven.Graag zo snel mogelijk gevolg.Mvg
Wijzigen referentierekening
Beste, ik ben eigenaar van 2 spaarrekeningen geopend in 2020/21. Toen nog met referterekening van Bpost, die echter nu niet meer bestaat.Het is me onmogelijk om een nieuwe referterekening online in te brengen, zodat ik al meer dan 14 dagen, indien nodig, niet meer over mijn eigen geld kan beschikken.Spijts 5 meldingen hiervan op jullie site is er nog steeds geen contact opgenomen of antwoord gegeven.Graag zo snel mogelijk gevolg.Mvg
Termijnrekening
Beste,ik heb meermaals gevraagd om 10000€ van mijn eigen termijnrekening op te vragen en werd telkens doorverwezen naar jullie klantendienst. Uiteindelijk, na meerdere aanvragen, diende ik aangetekende motivatie te sturen. Nam toen contact met Test Aankoop en de raadsman zei mij zelfs dat dit helemaal niet wettelijk is. Ik heb dit toen laten weten en nogmaals mijn verzoek om mijn eigen geld op te halen, mits akkoord van boete bevestigd. Kreeg hier zelfs géén antwoord op!! Wat een service! Dus wegens hoogdringende omstandigheden nogmaals mijn vraag om mijn eigen centen van termijnrekening C3H28CW0G00A0NEQ over te zetten naar mijn BE50 1762 5446 2918 visie+ rekening.
Termijnrekening
Beste,ik heb meermaals gevraagd om 10000€ van mijn eigen termijnrekening op te vragen en werd telkens doorverwezen naar jullie klantendienst. Uiteindelijk, na meerdere aanvragen, diende ik aangetekende motivatie te sturen. Nam toen contact met Test Aankoop en de raadsman zei mij zelfs dat dit helemaal niet wettelijk is. Ik heb dit toen laten weten en nogmaals mijn verzoek om mijn eigen geld op te halen, mits akkoord van boete bevestigd. Kreeg hier zelfs géén antwoord op!! Wat een service! Dus wegens hoogdringende omstandigheden nogmaals mijn vraag om mijn eigen centen van termijnrekening C3H28CW0G00A0NEQ over te zetten naar mijn BE50 1762 5446 2918 visie+ rekening.
teveel ontvangen bedrag van lening wordt maar niet teruggestord
Beste,op 29/11 heb ik een handmatige betaling gedaan van 625€ voor de lening met klantnummer 392230247 aangezien dit vermeld stond in een brief die wij ontvangen hadden van jullie en dit vanaf het rekeningnummer eindigt op 1222. 3 dagen later is deze via domiciliëring nogmaals van onze gewone rekening gegaan (rekeningnummer eindigt op 1467). Na meerdere malen contact werd er ons steeds belooft dat het afgenomen geld via de domiciliëring ons ging teruggestort worden. 2 weken later, hebben wij nog niets ontvangen en ondertussen staat er al een nieuwe domiciliëring klaar.Er werden al 2 mails verstuurd onmiddellijk na het voorval, hier ook nog geen reactie op! Ik wens dan nogmaals te vragen om het teveel ontvangen bedrag van 625€ terug te storten of te compenseren met de de domiciliëring die klaarstaat!
teveel ontvangen bedrag van lening wordt maar niet teruggestord
Beste,op 29/11 heb ik een handmatige betaling gedaan van 625€ voor de lening met klantnummer 392230247 aangezien dit vermeld stond in een brief die wij ontvangen hadden van jullie en dit vanaf het rekeningnummer eindigt op 1222. 3 dagen later is deze via domiciliëring nogmaals van onze gewone rekening gegaan (rekeningnummer eindigt op 1467). Na meerdere malen contact werd er ons steeds belooft dat het afgenomen geld via de domiciliëring ons ging teruggestort worden. 2 weken later, hebben wij nog niets ontvangen en ondertussen staat er al een nieuwe domiciliëring klaar.Er werden al 2 mails verstuurd onmiddellijk na het voorval, hier ook nog geen reactie op! Ik wens dan nogmaals te vragen om het teveel ontvangen bedrag van 625€ terug te storten of te compenseren met de de domiciliëring die klaarstaat!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten