Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
L. L.
16/07/2025

abonnement zonder toestemming

Beste, Al sinds april 2022 (verder kan ik niet teruggaan) betaal ik blijkbaar via Proximus voor een dienst nl. Veedz waar ik geen weet van heb en geen gebruik van maak. Ik wens dit stop te zetten en klacht in te dienen. Ik heb geen toestemming gegeven voor dit abonnement, ik maak hier geen gebruik van en toch betaal ik hier dus al meer dan twee jaar €19,95-24,95 voor. Dit lijkt een malafide bedrijf en het is schandalig dat Proximus hiermee een partnerschap aangaat. In bijlage vindt u mijn twee laatste facturen.

Afgesloten
K. V.
16/06/2024

Betalingsproblemen

Beste, Veedz factureert mij maandelijks 9,99 euro via mijn Mastercard voor diensten die ik niet gebruik. Wnnr ik een mail stuur naar hun klantendienst die op hun website staat met de vraag om geen betalingen meer in te houden en vorige bedragen terug te betalen krijg ik de melding dat het e-mailadres niet bestaat.

Opgelost
S. R.
18/06/2022

Veedz

Beste, wij zien een betaling op onze factuur van Veedz, een dienst die wij niet hebben aangegaan, noch gebruik van maken! Hoewel wij niets hebben aangegaan hebben wij enige tijd terug contact genomen met deze dienst en dit stop gezet, helaas hebben wij deze communicatie niet bij gehouden.hopelijk kunnen jullie enige actie ondernemen, we zijn blijkbaar niet de enige!!Vriendelijke groeten dank bij voorbaat

Opgelost
L. G.
13/05/2021

kosten die worden aangerekend bij proximus ivm veedz

BesteWe krijgen melding dat er een aanrekening is van 4,99 euro per week voor veedz:help? bij proximusvoor onze beider gsm nummers We hebben geen van beide mobiele betalingen gedaan, of sms'en Kan dit stop gezet worden aub, we hebben deze dienst niet geactiveerd en wensen hier geen gebruik van te maken

Opgelost
N. V.
10/05/2021

Ongewenst abonnement

Beste, blijkbaar heb ik onbewust op een advertentie doorgeklikt die onmiddellijk een duur abonnement van Veedz heeft opgestart. Ik heb nooit mijn uitdrukkelijke toestemming hiervoor gegeven. Deze dienst is reeds gekend als misleidend! De kosten werden reeds aangerekend via Proximus factuur. Via sms heb ik de dienst ondertussen stop gezet, ik hoop dat dat voldoende is.Gezien ik nooit toestemming heb gegeven en nooit van de dienst heb gebruik gemaakt, wens ik dan ook het volledige bedrag terug gestort: in april reeds aangerekend op factuur Proximus, in mei ofwel te schrappen van factuur ofwel ook terug te betalen.

Opgelost
P. R.
19/04/2021

ongewenst abonnement

Beste, Mijn vrouw heeft ongewenst een betalend Veedz- abonnement via Proximus lopen. Haar eerste betaling van €4,99 begon op 23 februari 2021. Tot heden is dit bedrag al 6 keer (wekelijks) aangerekend. Er staan voor het aankomende factuur van april voorlopig nog twee aanrekeningen open die nog moeten betaald worden aan Veedz. Ik heb via deze link ( https://be.digitalgp.com/contact-ok-nl?dve_trk_id=f7e6daef-9071-44bf-acee-d13d3820d4fb ) het stopzetten van het abonnement geëist met zowel de terugbetaling van de betaalde bedragen. Hebben wij goed gehandeld? krijgt mijn vrouw haar geld terug? Hoe kunnen wij deze wanpraktijken in de toekomst voorkomen? Kunnen wij als particulieren een vergoeding eisen om deze praktijken te ontmoedigen en vergoed te worden voor het ongemak dat ons aangedaan wordt? Met vriendelijke groeten,P R & D L

Opgelost
R. J.
17/04/2021

ongewenst abonnement aangesmeerd

Zonder het te beseffen en ik weet niet hoe heb ik gemerkt dat Veedz mij wekelijks € 4.99 factueert voor diensten die ik niet gebruik.Ik wens dat u dit abonnement onmiddellijk stopzet en wens terugbetaald te worden voor de laatste 2 weken.

Opgelost
S. K.
21/02/2021

Ongewenste Extra kosten op orange factuur van digital global pass

Beste, sinds december wordt er iedere week 4,99€ extra aangerekend op mijn orange factuur, door digital global pass. Ik heb nooit ergens bevestiging en of bericht gekregen dat ik hier mee akkoord zou gaan. Heb naar de klantendienst van digital global pass gebeld en mijn telefoonnummer en/of andere gegevens zijn niet bij hun geregistreerd dus konden mij niet verder helpen met het stop zetten van dit abonnement. Ik ben ook bij de klantendienst van orange geweest en zij kunnen mij ook niet verder helpen. Ik wil dat dit stopt. Ik ben ongerust dat dit om frauduleuze praktijken gaat en wil erger voorkomen.

Opgelost
C. E.
14/10/2020

Ongevraagd een abonnement van Digital Glabal Pass op mijn Base factuur

Ik heb op mijn Base factuur ontdekt dat er al 4x 4,99euro aangerekend werd, zonder dat ik daar iets van wist.Ik heb een mail naar Digital Global Pass gestuurd op 11 okt. maar nog steeds geen antwoord gekregen.Vandaag 14 okt. kreeg ik opeens een sms van hun, dat er weer 4,99euro afgehouden ging worden! En deze keer wel in het Nederlands. Ik heb daarop direct op unsubscribe getikt.Hieronder de mail die ik hun al heb gestuurd.Ongevraagd abonnement stopzettenZo 11/10/2020 13:15Goedemiddag,Ik heb vandaag mijn rekening gekregen van Base.Daarop staan bedragen voor diensten die ik niet gevraagd heb.Op 14sept. heb ik wel op een terrasje in een camping de QRcode ingescand die op de tafel was geplakt, maar de uitleg die ik op mijn telefoon kreeg was in het frans, en dat versta ik niet.Ik dacht dat ik zo het menu ging zien, maar blijkbaar is dit niet zo, en zit ik nu met een bedrag op mijn rekening waar ik niet om gevraagd heb.Graag zou ik hebben dat jullie dit abonnement per direct stopzetten en mij de aangerekende bedragen terugbetalen. Ook de bedragen die eventueel nog zouden aangerekend worden.In bijlage mijn afrekening van Base.Ik reken op een correcte afhandeling.Met vriendelijke groeten,

Afgesloten
I. E.
12/09/2020

Ongewilde factuur van Veedz

Via Proximus wordt mij 20 € aangerekend zonder dat ik bewust een overeenkomst heb afgesloten Pure oplichterij dusIk wens bij deze een klacht neer te leggen tegen deze zwendel

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform