Geen score beschikbaar Info


Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

L. L.
16/07/2025

abonnement zonder toestemming

Beste, Al sinds april 2022 (verder kan ik niet teruggaan) betaal ik blijkbaar via Proximus voor een dienst nl. Veedz waar ik geen weet van heb en geen gebruik van maak. Ik wens dit stop te zetten en klacht in te dienen. Ik heb geen toestemming gegeven voor dit abonnement, ik maak hier geen gebruik van en toch betaal ik hier dus al meer dan twee jaar €19,95-24,95 voor. Dit lijkt een malafide bedrijf en het is schandalig dat Proximus hiermee een partnerschap aangaat. In bijlage vindt u mijn twee laatste facturen.

Afgesloten
K. V.
16/06/2024

Betalingsproblemen

Beste, Veedz factureert mij maandelijks 9,99 euro via mijn Mastercard voor diensten die ik niet gebruik. Wnnr ik een mail stuur naar hun klantendienst die op hun website staat met de vraag om geen betalingen meer in te houden en vorige bedragen terug te betalen krijg ik de melding dat het e-mailadres niet bestaat.

Opgelost
S. R.
18/06/2022

Veedz

Beste, wij zien een betaling op onze factuur van Veedz, een dienst die wij niet hebben aangegaan, noch gebruik van maken! Hoewel wij niets hebben aangegaan hebben wij enige tijd terug contact genomen met deze dienst en dit stop gezet, helaas hebben wij deze communicatie niet bij gehouden.hopelijk kunnen jullie enige actie ondernemen, we zijn blijkbaar niet de enige!!Vriendelijke groeten dank bij voorbaat

Opgelost
L. G.
13/05/2021

kosten die worden aangerekend bij proximus ivm veedz

BesteWe krijgen melding dat er een aanrekening is van 4,99 euro per week voor veedz:help? bij proximusvoor onze beider gsm nummers We hebben geen van beide mobiele betalingen gedaan, of sms'en Kan dit stop gezet worden aub, we hebben deze dienst niet geactiveerd en wensen hier geen gebruik van te maken

Opgelost
N. V.
10/05/2021

Ongewenst abonnement

Beste, blijkbaar heb ik onbewust op een advertentie doorgeklikt die onmiddellijk een duur abonnement van Veedz heeft opgestart. Ik heb nooit mijn uitdrukkelijke toestemming hiervoor gegeven. Deze dienst is reeds gekend als misleidend! De kosten werden reeds aangerekend via Proximus factuur. Via sms heb ik de dienst ondertussen stop gezet, ik hoop dat dat voldoende is.Gezien ik nooit toestemming heb gegeven en nooit van de dienst heb gebruik gemaakt, wens ik dan ook het volledige bedrag terug gestort: in april reeds aangerekend op factuur Proximus, in mei ofwel te schrappen van factuur ofwel ook terug te betalen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform