Terug

Ongevraagd een abonnement van Digital Glabal Pass op mijn Base factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. E.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

14/10/2020

Ik heb op mijn Base factuur ontdekt dat er al 4x 4,99euro aangerekend werd, zonder dat ik daar iets van wist.Ik heb een mail naar Digital Global Pass gestuurd op 11 okt. maar nog steeds geen antwoord gekregen.Vandaag 14 okt. kreeg ik opeens een sms van hun, dat er weer 4,99euro afgehouden ging worden! En deze keer wel in het Nederlands. Ik heb daarop direct op unsubscribe getikt.Hieronder de mail die ik hun al heb gestuurd.Ongevraagd abonnement stopzettenZo 11/10/2020 13:15Goedemiddag,Ik heb vandaag mijn rekening gekregen van Base.Daarop staan bedragen voor diensten die ik niet gevraagd heb.Op 14sept. heb ik wel op een terrasje in een camping de QRcode ingescand die op de tafel was geplakt, maar de uitleg die ik op mijn telefoon kreeg was in het frans, en dat versta ik niet.Ik dacht dat ik zo het menu ging zien, maar blijkbaar is dit niet zo, en zit ik nu met een bedrag op mijn rekening waar ik niet om gevraagd heb.Graag zou ik hebben dat jullie dit abonnement per direct stopzetten en mij de aangerekende bedragen terugbetalen. Ook de bedragen die eventueel nog zouden aangerekend worden.In bijlage mijn afrekening van Base.Ik reken op een correcte afhandeling.Met vriendelijke groeten,

Berichten (5)

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: C. E.

20/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. E.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

20/10/2020

Dank je wel voor je antwoord. Maar dat heb ik ondertussen wel al gedaan toen ik ineens een nederlandstalig smsje kreeg ipv in het frans. Maar wat met mijn betalingen van de 5 x 4,99euro? Ik heb nooit gevraagd achter een abonnement! Ik heb een QR code op een tafeltje van een restaurant gescand om de menu te kunnen zien, maar kwam automatisch blijkbaar op jullie site, die in het frans was (en ik niet verstond) Ik wou het menu van het restaurant zien. Graag had ik toch mijn geld teruggekregen, want ik weet zelfs niet wat dat zogezegde abonnement was. Ik hoop op een correcte afhandeling.

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: C. E.

20/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (38548) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below:----------------------------------------------Customer Support, 20 okt. 2020 12:31 CESTCette demande a été close et fusionnée dans la demande 38259 « Klacht - Abonnement aangegaan zo... ».----------------------------------------------Klachtenbox, 20 okt. 2020 10:56 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6QOQ-DWXQ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6QOQ-DWXQ]

C. E.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

20/10/2020

Waarom staat er "cette demande a étè close..." Ik heb nog geen antwoord op mijn vorige vraag gekregen! En dan weeral dat frans. Ik spreek geen frans. Kan er aub gereageerd worden in mijn eigen taal? En graag op het vorige berichtje voor terugbetaling van wat mij onrechtmatig is aangerekend!

C. E.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

11/11/2020

Hallo, vandaag mijn 2e factuur van Base ontvangen. Staat dus weeral 4,99 euro van het ongevraagde abonnement op. Heb dat ondertussen wel opgezegd, maar ik wacht nog steeds op een terugbetaling van jullie. Ik heb 24,95 euro betaald voor iets wat ik niet gevraagd of gebruikt heb. Graag zo snel mogelijk een terugbetaling voor dit ongevraagde abonnement. (zie mijn 1e klacht hierover)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform