Beste, Mijn vrouw heeft ongewenst een betalend Veedz- abonnement via Proximus lopen. Haar eerste betaling van €4,99 begon op 23 februari 2021. Tot heden is dit bedrag al 6 keer (wekelijks) aangerekend. Er staan voor het aankomende factuur van april voorlopig nog twee aanrekeningen open die nog moeten betaald worden aan Veedz. Ik heb via deze link ( https://be.digitalgp.com/contact-ok-nl?dve_trk_id=f7e6daef-9071-44bf-acee-d13d3820d4fb ) het stopzetten van het abonnement geëist met zowel de terugbetaling van de betaalde bedragen. Hebben wij goed gehandeld? krijgt mijn vrouw haar geld terug? Hoe kunnen wij deze wanpraktijken in de toekomst voorkomen? Kunnen wij als particulieren een vergoeding eisen om deze praktijken te ontmoedigen en vergoed te worden voor het ongemak dat ons aangedaan wordt? Met vriendelijke groeten,P R & D L