Terug

ongewenst abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

19/04/2021

Beste, Mijn vrouw heeft ongewenst een betalend Veedz- abonnement via Proximus lopen. Haar eerste betaling van €4,99 begon op 23 februari 2021. Tot heden is dit bedrag al 6 keer (wekelijks) aangerekend. Er staan voor het aankomende factuur van april voorlopig nog twee aanrekeningen open die nog moeten betaald worden aan Veedz. Ik heb via deze link ( https://be.digitalgp.com/contact-ok-nl?dve_trk_id=f7e6daef-9071-44bf-acee-d13d3820d4fb ) het stopzetten van het abonnement geëist met zowel de terugbetaling van de betaalde bedragen. Hebben wij goed gehandeld? krijgt mijn vrouw haar geld terug? Hoe kunnen wij deze wanpraktijken in de toekomst voorkomen? Kunnen wij als particulieren een vergoeding eisen om deze praktijken te ontmoedigen en vergoed te worden voor het ongemak dat ons aangedaan wordt? Met vriendelijke groeten,P R & D L

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: P. R.

19/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform