Terug

Ongewenst abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

10/05/2021

Beste, blijkbaar heb ik onbewust op een advertentie doorgeklikt die onmiddellijk een duur abonnement van Veedz heeft opgestart. Ik heb nooit mijn uitdrukkelijke toestemming hiervoor gegeven. Deze dienst is reeds gekend als misleidend! De kosten werden reeds aangerekend via Proximus factuur. Via sms heb ik de dienst ondertussen stop gezet, ik hoop dat dat voldoende is.Gezien ik nooit toestemming heb gegeven en nooit van de dienst heb gebruik gemaakt, wens ik dan ook het volledige bedrag terug gestort: in april reeds aangerekend op factuur Proximus, in mei ofwel te schrappen van factuur ofwel ook terug te betalen.

Berichten (4)

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: N. V.

10/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

10/05/2021

Beste, ik zou me zeker herinneren indien ik dergelijke betaling zou hebben goed gekeurd. Ik koop nooit iets online op mijn gsm, dus zou hier nooit bewust op geklikt hebben. Op internet lees ik verschillende gelijkaardige verhalen. Ik wens dus nog steeds mijn onkosten vergoed. Met vriendelijke groeten

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: N. V.

10/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

11/05/2021

BesteHartelijk dank voor de snelle reacties en adequate oplossing. Blij dat we dit hebben kunnen regelen!Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform