Terug

Ongewenste Extra kosten op orange factuur van digital global pass

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

21/02/2021

Beste, sinds december wordt er iedere week 4,99€ extra aangerekend op mijn orange factuur, door digital global pass. Ik heb nooit ergens bevestiging en of bericht gekregen dat ik hier mee akkoord zou gaan. Heb naar de klantendienst van digital global pass gebeld en mijn telefoonnummer en/of andere gegevens zijn niet bij hun geregistreerd dus konden mij niet verder helpen met het stop zetten van dit abonnement. Ik ben ook bij de klantendienst van orange geweest en zij kunnen mij ook niet verder helpen. Ik wil dat dit stopt. Ik ben ongerust dat dit om frauduleuze praktijken gaat en wil erger voorkomen.

Berichten (4)

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: S. K.

04/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (45591) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below:----------------------------------------------Customer Support, 4 mrt. 2021 08:27 CETGeachte mevrouw,Bedankt dat u contact met ons opneemt.Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren.Met vriendelijke groeten,Klanten service Digital global pass.----------------------------------------------Klachtenbox, 3 mrt. 2021 19:48 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK0R7-KO0R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK0R7-KO0R]

S. K.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

04/03/2021

Bedankt om het te bekijken, tel 0472 47 74 14Mvg

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: S. K.

04/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (45599) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below:----------------------------------------------Customer Support, 4 mrt. 2021 09:03 CETGoedendag,We bevestigen dat we het door u opgegeven telefoonnummer hebben geverifieerd en er is geen Digital Virgo abonnement op dit nummer.Om uit te schrijven vragen we u om het nummer waarop u het abonnement heeft geactiveerd.Met vriendelijke groeten,Klanten service Digital global pass.----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mrt. 2021 08:38 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEMW-D472] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEMW-D472]

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: S. K.

22/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (45599) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below:----------------------------------------------Customer Support, 22 mrt. 2021 16:48 CETGeachte,Bedankt dat u contact met ons opneemt.Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren.Met vriendelijke groeten,Klanten service Digital global pass.----------------------------------------------Customer Support, 4 mrt. 2021 09:03 CETGoedendag,We bevestigen dat we het door u opgegeven telefoonnummer hebben geverifieerd en er is geen Digital Virgo abonnement op dit nummer.Om uit te schrijven vragen we u om het nummer waarop u het abonnement heeft geactiveerd.Met vriendelijke groeten,Klanten service Digital global pass.----------------------------------------------Klachtenbox, 4 mrt. 2021 08:38 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEMW-D472] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEMW-D472]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform