Terug

Betalingsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: Veedz (Digital Global Pass)

16/06/2024

Beste, Veedz factureert mij maandelijks 9,99 euro via mijn Mastercard voor diensten die ik niet gebruik. Wnnr ik een mail stuur naar hun klantendienst die op hun website staat met de vraag om geen betalingen meer in te houden en vorige bedragen terug te betalen krijg ik de melding dat het e-mailadres niet bestaat.

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

Naar: K. V.

17/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Votre demande (67061) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail. Customer Support (Digital Global Pass) 17 jun 2024 06:18 UTC Geachte heer of mevrouw,Bedankt dat u contact met ons opneemt.Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Digital Global Pass. Klachten 16 jun 2024 21:30 UTC ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Digital Global Pass. Mogelijk gemaakt door Zendesk [1MZ2Z0-ZZG6D]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform