Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
elbachir
Geachte heer/mevrouw, Via deze weg wil ik een officiële klacht indienen over het handelsgedrag van online kansspelaanbieder Casino 777. Op datum: 6 april 2025 om 17:07:16 CEST heb ik 3 uitbetaling aangevraagd voor een totaal bedrag van €30.000.Tot op heden, ruim 7 dagen na de aanvraag, is deze uitbetaling nog steeds niet uitgevoerd. Kort na mijn uitbetalingsaanvraag werd mijn account ineens geschorst, zonder een duidelijke en voor mij begrijpelijke uitleg hierover. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice, ontvang ik louter vage antwoorden als “de uitbetaling wordt onderzocht” en “men is ermee bezig”, zonder dat er sprake is van een concrete termijn voor de afhandeling. Mijn account is volledig geverifieerd en alle benodigde documenten zijn tijdig ingediend. Deze gang van zaken baart mij ernstige zorgen en ik acht de behandeling van mijn uitbetalingsverzoek in strijd met de geldende regelgeving en de transparantie die van een erkende kansspelaanbieder verwacht mag worden. Gezien het hoge bedrag en het gebrek aan concrete informatie, verzoek ik u vriendelijk, maar dringend, een onafhankelijk onderzoek in te stellen en mij te begeleiden in de verdere afhandeling van deze kwestie. Ik hoop dat u dit probleem spoedig kunt onderzoeken, zodat ik alsnog aanspraak kan maken op mijn rechtmatige winst. Bijgevoegd vindt u: • Bewijs van de uitbetalingsaanvraag (screenshot of bevestigingsmail) • Kopieën van de correspondentie met Casino 777 • (Eventueel) Kopieën van de ingediende verificatiedocumenten Ik vertrouw erop dat u mijn klacht zorgvuldig zult behandelen en ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Elbachir chmourk Noteborn 98 3650 Dilsen-stokkem elbachir-chmourk@hotmail.com
Gestort geld niet op speelrekening
Ik heb via netteller een overschrijving gedaan voor mijn speelaccount en tot op heden staat het er nog niet op. Dit zou onmiddellijk moeten gebeuren, maar nu dus niet. Pure diefstal.
Probleem met terugbetaling
Beste ik moest normaal 250 euro krijgen van 777 maar ze weigeren dit te doen omdat ze zeggen dat ik mij niet aan de algemene voorwaarden heb gehouden terwijl dit niet klopt , ik zou een andere paypal account hebben gegeven om mijn geld terug te krijgen terwijl het zelfde account is waarmee ik het geld stort aan hun dus ik begrijp het probleem niet dat ik wel 20 euro krijg maar die 250 euro zou niet lukken? Ik wacht al maanden op mijn geld.
Probleem tijdens spel (geldregistratie)
Beste, Tijdens het spelen van blackjack op het platform van 777.be ondervond ik het volgende probleem. Op een bepaald moment leek het platform even vast te lopen waardoor een nieuw spel verschillende keren niet opnieuw begon. Ook al liep het spel vast, toch werd er verschillende keren een 'inzet' geplaatst zonder dat dit effectief over ging tot een spel waarbij de gebruiker het voorziene spel kon spelen. Jammer genoeg werd hierbij een inzet aangerekend.Na het contacteren van de support van 777 werd dit probleem effectief herkend. Echter kreeg ik maar een deel van mijn (onteracht afgenomen) gespeelde inzet terug.Dit is mij ondertussen 2 maal overkomen, maar dit lijkt me een groot probleem zeker voor gebruikers die het probleem niet meteen zien. Op deze manier kan het platform ook zeer makkelijk en onterecht geld verdienen aan een fout in hun platform. Dit al dan niet bewust.Na het aankaarten van het probleem bij 777 kreeg ik een kort antwoord 'dit probleem is afgelosten'. Het probleem is uiteraard nog niet effectief afgsloten en 777 kan hier dus nog steeds misbruik maken van hun eigen platform. Dit lijkt me een groot kwaliteits probleem en indien er niets ondernomen wordt door 777 dus ook een vorm van fraude aangezien de gebruiker hiervan niet op de hoogte wordt gebracht en dit enkel te weten komt bij grote focus en oplettendheid. Daarom zou ik graag mijn volledige bedrag teruggestort krijgen. Ook zou ik graag het probleem opgelost zien. Indien dit niet meteen mogelijk is (alle begrip), graag een melding voor de gebruiker zodat deze hierop kan letten en zo ook de gebruikers verantwoordelijkheid wordt. Met vriendelijke groet.
Probleem tijdens de bonusronde van een spel waardoor het gewonnen bedrag niet op de rekening kwam
Probleem tijdens de bonusronde van een spel waardoor het gewonnen bedrag niet op de rekening kwam.Ik heb een screenshot genomen waarin je duidelijk ziet hoeveel ik gewonnen had maar door het technische probleem werd dit niet bijgeschreven op de rekeningMijn eerste contact met Casino777 om dit probleem te melden was op 01/05/2021, diezelfde dag kreeg ik een antwoord dat het probleem binnen de 3 werkdagen zou opgelost worden.Ondertussen heb ik al 7 opvolg mails gestuurd maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord en dat is dat ze aan het wachten zijn op antwoord van het spelplatform van dit spel.Het gaat over Rainbow riches cluster magic en ik won toen 7396 euro.Ik heb identiek hetzelfde probleem gehad bij starcasino en daar was het probleem dezelfde dag nog opgelost.
Casino777 wil mijn geld niet uitbetalen.
Zondag 22-05-2021 deed ik op casino777.be een aanvraag voor mijn winst uit te betalen (1300 euro)In de email van bevestiging tot uitbetaling staat er werkelijk dat het verwerkt word na 1 werkdag.Tot vandaag nog steeds niets ontvangen, en hun antwoorden op mijn emails slagen letterlijk op niks.Ze vertonen gewoon puur gedrag van machtsmisbruik en stellen mijn uitbetaling maar uit tot het hun past...Casino777 is geen financiele instelling...En hebben het recht niet om mijn geld vast te houden.Ik heb hun vandaag nog een mail verstuurd dat ik binnen de 30min mijn €1300 op mijn skrill account wil hebben, of ik zet verdere stappen.Hier op geen antwoord gekregen.Ik ben hun zever in pakskes meer dan beu!!! Ik eis mijn €1300 uitbetaling onmiddellijk op!!!Dus is puur machtmisbruik, gangsterpraktijken, afzetterij....
diefstal oneerlijke praktijken
beste ik speel af en toe op casino 777 de bedoeling is dat je toch wat spel plezier krijgt voor uw geld maar speel max 1.50 euro per spel verschillende game s en je mag of kan op geen enkele manier iets winnen enkel storten heb vandaag eerst 37 euro gestort en dan 50 en krijg op geen manier de kans om iets te kunnen leggen zelfs geen joker niks das totaal de bedoeling niet van de spelen plus contacteer ik via chat de diensten en blokken mij onmiddelijk dit is diefstal en crimenele praktijken okè heb nog nooit iets gewonnen maar op deze manier lijkt het er op dat ze da spel in zetten om nooit iets te mogen en kunnen leggen ik persoonlijk vind dit er zwaar over en dat is gewoon diefstal kan beter mijn geld op straat leggen dan is er toch iemand met gelukkig ik wens dan ook dat ze mijn bedrag gewoon terug storten op mijn rekening dit zijn wan praktijken mvg yuri hoop dat jullie een oplossing hebben voor dit voor val en ja ik speel nu niet meer ze krijgen geen cent meer van me met vriendelijke groeten yuri
Weigering uitbetaling
Beste, op 8 december 2019 heb ik 10000 euro laten uitbetalen op casino777.be.Ik kreeg een mail dat mijn aanvraag goed is ontvangen dit binnen enkele dagen word verwerkt. Enkele dagen later kon ik echter niet inloggen op mijn account. Op 11 december krijg ik een ander mail dat er 1738 euro is overgeschreven op mijn rekening. Hoe zit het met de overgebleven 8262 euro? Als het nodig is ben ik bereid om gerechtelijke stappen te nemen.Mvg,Kerem KankilicAccountnaam: Kankilic
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten