Terug

Weigering uitbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Casino 777.be

10/06/2020

Beste, op 8 december 2019 heb ik 10000 euro laten uitbetalen op casino777.be.Ik kreeg een mail dat mijn aanvraag goed is ontvangen dit binnen enkele dagen word verwerkt. Enkele dagen later kon ik echter niet inloggen op mijn account. Op 11 december krijg ik een ander mail dat er 1738 euro is overgeschreven op mijn rekening. Hoe zit het met de overgebleven 8262 euro? Als het nodig is ben ik bereid om gerechtelijke stappen te nemen.Mvg,Kerem KankilicAccountnaam: Kankilic


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform