Geachte heer/mevrouw,
Via deze weg wil ik een officiële klacht indienen over het handelsgedrag van online kansspelaanbieder Casino 777. Op datum: 6 april 2025 om 17:07:16 CEST
heb ik 3 uitbetaling aangevraagd voor een totaal bedrag van €30.000.Tot op heden, ruim 7 dagen na de aanvraag, is deze uitbetaling nog steeds niet uitgevoerd.
Kort na mijn uitbetalingsaanvraag werd mijn account ineens geschorst, zonder een duidelijke en voor mij begrijpelijke uitleg hierover. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice, ontvang ik louter vage antwoorden als “de uitbetaling wordt onderzocht” en “men is ermee bezig”, zonder dat er sprake is van een concrete termijn voor de afhandeling.
Mijn account is volledig geverifieerd en alle benodigde documenten zijn tijdig ingediend. Deze gang van zaken baart mij ernstige zorgen en ik acht de behandeling van mijn uitbetalingsverzoek in strijd met de geldende regelgeving en de transparantie die van een erkende kansspelaanbieder verwacht mag worden.
Gezien het hoge bedrag en het gebrek aan concrete informatie, verzoek ik u vriendelijk, maar dringend, een onafhankelijk onderzoek in te stellen en mij te begeleiden in de verdere afhandeling van deze kwestie. Ik hoop dat u dit probleem spoedig kunt onderzoeken, zodat ik alsnog aanspraak kan maken op mijn rechtmatige winst.
Bijgevoegd vindt u:
• Bewijs van de uitbetalingsaanvraag (screenshot of bevestigingsmail)
• Kopieën van de correspondentie met Casino 777
• (Eventueel) Kopieën van de ingediende verificatiedocumenten
Ik vertrouw erop dat u mijn klacht zorgvuldig zult behandelen en ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Elbachir chmourk
Noteborn 98 3650 Dilsen-stokkem
elbachir-chmourk@hotmail.com