Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
S. R.
25/11/2024

Stopzetten abonnement onmogelijk! Wegens geblokkeerd

Beste Ik probeer mijn domicilie stop te zetten met dit bedrijf maar ik ben op elk mogelijk contact geblokkeerd. Wat kan ik doen? Mvg Sara Rens

Afgesloten
D. F.
6/12/2023

Scam

Watch out it's a pitfallWatch out it's a pitfall! Once you claim free trial, there is almost no way to get rid of them, they keep you bank details, you can't remove it, they really threaten with sanctions for no payment and there is not real customer service to get things sorted out. I logged in to cancel my subscribtion which was from the beginning set on pause, instead don't know how I was forced re-subscribed and how have to pay. This is extremely doubtful business model.

Afgesloten
A. R.
26/11/2023

ON THAT ASS

Beste,Ik betaal sinds augustus ongevraagd 9,99 euro aan dit bedrijf. Ik begrijp in eerste instantie al niet hoe dit kan want ik heb hier nooit iets bij besteld bij mijn weten. Dus ik heb geen idee hoe dit tot stand is gekomen. Ik zie dat er op 19 juli 2023 0,02 cent van mijn rekening is gegaan naar dit bedrijf, hier heb ik geen weet van. Door verbouwingen en werkzaamheden is het me nu pas opgevallen dat er een ONGEVRAAGDE maandelijkse domiciliëring loopt. Ik heb me al met alle mogelijke paswoorden proberen inloggen op hun website om het abonnement te stoppen, Maar geen enkel paswoord blijkt te werken. Wat me heel sterk lijkt want ik gebruik maar enkele variaties. Als ik kies om een nieuw wachtwoord aan te vragen sturen ze mij geen bevestigingsmail. Op deze manier raak ik nooit in mijn zogenaamde account om dit abonnement op te zeggen. Een korte zoektocht leert mij dat meerdere mensen problemen hebben met dit malafide Nederlands bedrijf. Ik heb sinds gisteren mijn domi. stopgezet bij de bank.Maar nu zou ik graag via hier een bevestiging hebben dat mijn volledige account wordt gestopt bij ON THAT ASS. Alvast bedanktMet vriendelijke groeten

Afgesloten
A. L.
13/11/2023

Ging geen abonnement aan

Ik heb enkel de aangeboden gratis boxer short geprobeerd waarvoor ik uiteindelijk ook 2 euro moest betalen en deed.. en verder vroeg ik niks dus wens ook geen facturen te krijgen

Afgesloten
N. S.
7/11/2023

Het abonnement stopzetten

Mijn zoon (user ID 5102222) van 12jaar had zonder mijn toestemming 1 gratis onderbroek besteld via de website ON THAT ASS.Daarna wou hij nog twee stuks bestellen maar dan waren er blijkbaar 4 abonnementen aangesloten voor €9,99/stuk. Er was €39,96 van zijn bankrekening afgehaald via automatische domiciliëring. Nu heb ik de automatische domiciliëring uitgeschakeld en overschrijving van €39,96 terug via mijn bank gekregen. Ik wil zijn laatste bestellingen/abonnementen van de 4 boxershorts die nog niet verzonden zijn te annuleren. Het factuurnummer 24763844 dat wil ik ook niet betalen. Kunnen jullie zijn abonnement onmiddellijk opzeggen en account verwijderen. En geen dreigende mails meer te sturen.Alvast bedankt!

Afgesloten
R. V.
13/10/2023

ON THAT ASS niet opzegbaar

Beste, Ik heb me aangemeld voor de gratis proefperiode om een gratis boxershort te ontvangen, hierbij stond vermeld dat ik mijn abonement direct kosteloos kan opzeggen. Maar ik kan het abbonement niet opzeggen als ik de website nu opzoek geraak ik er niet binnen omdat het volgens de browser onveilig is. Het niet kunnen opzeggen van mijn abonement ookal was er eerder wel vermeld dat het kan is tegen de Wet Van Dam. En ik wil per direct mijn abonement opzeggen.

Afgesloten
G. D.
24/08/2023

ABBONNEMENT

Heb reeds een email gestuurd en antwoord gekregen voor stopzetting van abonnementWat ik rechtstreeks nooit aangegaan ben!!!!Dit is tot stand gekomen via de firma wijnvoordeel, die mij een voucher stuurde voor een gratis boxerschortWat je blijkbaar verbind tot een abbonnement( wil ik dus absoluut niet)Maar blijkbaar word toch nog geld van mijn rekening gehaald 9,99 € per maandDit is absoluut erover heb dan ook testaankoop verwittigd en mijn financiele instellingMvggeert

Afgesloten
M. R.
26/02/2023

probleem met opzegging

Eind vorig jaar bestelde ik via Lootjes trekken een geschenk. Ik kreeg de melding dat ik een gratis cadeau kreeg door die bestelling. In januari zag ik dat ik infeite opgezadeld zat met een contract van maandelijks een boxershort aan 9.99 euro. Ze haalden het via een domiciliering van mijn rekening. Dan besefte ik dat ik een stommiteit begaan had. Ik blokkeerde de domiciliering bij mijn bank en probeerde dit contract op te zeggen. Ik kreeg steeds de melding dat e-mailadres of wachtwoord niet correct waren. Ik probeerde via een bottom nieuw paswoord aan te vragen maar kreeg telkens melding ,oeps something went wrong'. Ik mailde naar de klantendienst dat ik wou opzeggen maar kreeg terug de info van in te loggen en zo de nodige stappen te zetten. Maar telkens weer de melding 'oeps something went wrong'. Indertussen krijg ik dreigmails dat er kosten bijkomen en dat ze het gaan doorgeven aan een incassobureau. boxershort ontvangen heb en is zo dat ik gratis boxershort die ik betaalde via die domiciliering die er ingeslopen was zonfder dat ik het besefte. Dus mijn probleem is dat ik dit contract wil opzeggen maar niet weet hoe.

Opgelost
C. V.
24/02/2023

membership

Beste,Nog nooit kocht ik iets bij On That Ass. Wel een boxershort gratis gekregen. Maar nooit bent ik lid geweest of werd me dat gevraagd. Het is nu voor de 2de maal dat er 9.99€ van de rekening gaat. Na de eerste maal heb ik domisciliering stop gezet en toch is het de volgende terug van de rekening gegaan. Kunnen jullie me daar aub bij helpen.Alvast bedanktGroeten Christophe

Opgelost
T. D.
16/02/2023

Onmogelijk abonnement op te zeggen

Ik heb op 2 januari 2023 mijn abonnement stopgezet en heb op 3 februari toch nog een automatische betaling ontvangen (elke maand een ander mandaat waardoor deze automatische betaling niet te blokkeren is). Ook is het onmogelijk om mijn account te verwijderen via hun site wat niet legaal is volgens de GDPR. Ik heb eerder vandaag geprobeerd contact te maken met het bedrijf maar kreeg een chatbot aan het woord waarna ik uiteindelijk vroeg om een echt persoon, deze zou mij ten laatste morgen moeten contacteren. Ik heb besloten toch al een klacht in te dienen omdat ik niet wil dat anderen dit ook meemaken (wat wel al gebeurd is volgens andere reviews op trustpilot.com). Ik zal de boxershort die ik vandaag ontvangen heb houden maar ik wens dat mijn account verwijderd wordt en dat ik nooit meer een automatische betaling moet betalen aan hun.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform