Terug

Storten geld niet terug na fout van PostNL!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. C.

Naar: ON THAT ASS

24/09/2025

Al jaren klant en nooit problemen gehad en onderbroeken altijd correct ontvangen. Nu met spenderen van mijn loyaliteit krediet had ik een trui besteld maar deze is nooit aangekomen. Volgend de PostNL track en trace is deze nog steeds onderweg. Ze hebben mij nooit mijn 10€ verzending geretourneerd of een nieuwe trui opgestuurd. Ik vindt het schandalig dat deze mensen zo handelen met vertrouwde klanten. Ik hoop nog steeds op een correcte oplossing van hun, maar mijn hoop is zoek. Ik unsubscribe en ga op elke site een slechte review neerschrijven.

Berichten (3)

ON THAT ASS

Naar: K. C.

25/09/2025

Hi Ken, Bedankt voor je bericht. Excuses voor het ongemak Als ik dit in je account bekijk, dan zie ik dat de levering voor je eerste Bryce hoodie mislukt was. Hierdoor werd deze geretourneerd naar ons. Hier heb je op 1 juli de credits van terug gekregen. Nu zie ik dat je op 23 september een nieuwe bestelling hiermee hebt geplaatst. Als ik de Track en Trace (s:jouw.postnl.beack-and-trace/3SZPNW0660911-BE-1910?language=nl) bekijk, dan zou deze ook vandaag de 25ste geleverd moeten zijn. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Nog een fijne dag! Heb je nog vragen? Vind je antwoord snel op www.onthatass.com/faq Groeten, Piero www.onthatass.com ON THAT ASS International B.V. • KvK nr. 64158969

K. C.

Naar: ON THAT ASS

25/09/2025

Het gaat niet om de crédits. Het gaat om. De 10€ verzending die ik niet terug heb ontvangen terwijl ik er niets aan kan doen dat postNL het pakket nooit heeft geleverd. Jullie willen altijd laten blijken dat jullie klantenservice top is, maar laten een klant die al jaren klant is in de kou. Geen terugbetaling van de verzending. Of een compensatie. Ik heb 10€ betaald voor iets dat nooit geleverd werd. Het adres is dan ook 100% juist en heb nooit problemen gehad met de manndelijkse levering en of andere leveringen. Ik wil dus 10€ terug of een compensatie.

K. C.

Naar: ON THAT ASS

01/10/2025

Beste, Kunnen jullie dit nu eindelijk profesioneel oplossen of moet ik echt verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen? Jullie stoppen telkens met reageren na 1 antwoord. Ik heb zwart op wit dat postNL de fout is in gegaan dus jullie moeten dit met PostNL uitzoeken, ik kan hier niets aan doen maar ben wel de dupe, graag 10€ terug storten of een compensatie die hieraan voldoet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform