Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Stijl kan verschillen wil zeggen we sturen een volledig ander product.
Als er op de site staat stijl kan veranderen wil het gewoon zeggen dat ze iets volledig anders opsturen dan de foto omdat ze geen zin hebben om een foto te nemen van wat ze werkelijk verkopen. Volgens de klantendienst zolang het van hetzelfde merk is en soort sturen ze op wat ze willen aangezien de stijl kan veranderen wat volgens mijn interpretatie niet het zelfde is als de volledige productnaam. Het gaat hier niet over een andere versie uit dezelfde lijn of mocht aanpassing door de jaren maar een product met een andere naam. Wat er precies word bedoeld met stijl daar kun je geen uitleg over vinden op de site. Hierdoor geld geen garantie en betaal je zelf voor het terugsturen van het artikel dat compleet niet overeen komt met wat op de foto staat.
Retour niet terugbetaald
Geachte mevrouw/heer, Op 02/08/2024 heb ik in uw online winkel Asics schoenen + adidas schoenen + verschillende Seamlss Crop shirts gekocht, waarbij ik het bedrag van 198€ plus 4,99€ voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 08/08/2024 heb ik de Adidas schoenen behouden en na kennis te hebben genomen van de kenmerken van de overige artikelen, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit omdat de maten niet juist waren. Ik heb na het volgen van uw procedure op 13/08/2024 [maximaal 14 dagen na levering] alles via het afleveringsadres en de retourbon per 13/08/2024 laten terugsturen. Dit is via uw koerierdienst DPD bevestigd en is ondertussen ook aan u afgeleverd. Tot op heden, na 20 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 110. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Richard Amssoms Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs
terugbetaling bestelling
Beste, ik bestelde op 9 Maart bij jullie.Na contact met jullie, doordat mijn bestelling niet toekwam, kreeg ik bericht dat mijn bestelling ergens teruggestuurd was naar jullie,Ondertussen 14/05 en nog altijd geen refund gekregen.al verschillende keren contact via messenger, op 19 April kreeg ik de bevestiging via messenger dat mijn refund op weg was, kon tot 5 dagen duren.Ondertussen 14/05 en nog altijd niks?mvgDesmet Els
Schoene niet ontvange die betaald zijn
Beste We hebbe verlede maand schoene besteld en betaald. We krege een mail dat ze geleverd werde maar we hebbe geen schoene. Ik heb direct een mail gestuurd ( bijlage) we krege meldi´ng dat ze een onderzoek ginge starte e´n paar dage late dat er geen traceernummer was . Dus dat ik da´n maar zelf contact moest opneme met die leverdienst wat ik niet echt vond kunne. Ik stuurde een mail terug hierop zoals in de bijlage en heb hier tot op heden geen reactie meer op gehad . Vriendelijke groete
goederen nooit ontvangen
Dear,n March 19th 2023, I placed an order with Sportsdirect.com for Nike Merc Acxad DF FD Sn32 football shoes size 47.5 White / Blue/Pink with following order number : SD40000097853178 and Product Code : 201036/01/320.Up till today, I have not received this order.I have mailed them on multiple occasions and keep getting the message that they were delivered. Which is not the case.I hope to get my money returned as I did not receive any shoes.Can you help me, please
Loslaten stof Adidas voetbalschoenen na 2 maanden?
Goedemiddag,Ik contacteer u in verband met een paar voetbalschoenen die wij op 28/07/2023 hebben aangekocht bij Sports Direct, deze zijn nu 1.5 maand (sinds de start van het nieuwe voetbalseizoen) in gebruik, maar op 14/10/2023, bij de opwarming van een match is de stof van de rechterschoen losgekomen van de zool.Aangezien mij dit een fabrieksfout leek zijn we in de namiddag naar uw filiaal in Lommel gereden waar we deze schoenen op 28/07/2023 hebben gekocht, de verantwoordelijke werd naar de kassa geroepen maar deze mevrouw zei dat ze niets voor mij kon doen, dit zelfs normaal vond en dat ik anders een dag later maar moest terugkomen als de manager er was, ze deed zelfs geen moeite om een eventuele herstelling voor te stellen.Gezien ik niet van plan was om nogmaals deze verplaatsing te maken heb ik het bedrijf gecontacteerd per mail waarna ik onderstaand antwoord kreeg van de (Engelstalige?) klantenservice :Unfortunately, we did not have any access to accept or do decision for refund or replacement item. Items need to return back to the same store so that they can do inspection then decide with further action.In the meantime, if there's anything else that you need at all, please do not hesitate to contact me and I will be happy to help. Kind Regards,Emirul ZainalabidinCustomer ServicesGraag zou ik van het bedrijf Sports Direct willen vragen dat ze ons een vervangend paar schoenen opsturen of ons het aankoopbedrag terugstorten, dit is absoluut geen 'normale' slijtage na amper 2 maanden gebruik tijdens het voetballen... Ik kan eventueel nog een foto van de schade + het aankoopbewijs bezorgen indien nodig.Type schoenen :20304103290 - Adidas Goletto FG Sn maat 43.3 (9)Alvast bedankt voor de moeite!
Problemen met levering en terugbetaling
Beste ik bestelde 19 March 2023 Order Number SD40000097853178 bij Sportsdirect.com Nike Merc Acad DF FG Sn32 White/Blue/Pink 12 (47.5)Product Code: 201036/01/320. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Heb reeds meerdere mails naar hun gestuurd en krijg steeds hetzelfde antwoord 'geleverd', wat niet zo is. Ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn centen terug te krijgen. Kunt u mij helpen aub? mvg Nancy Falise
Schending retourrecht
Beste, 0p 26/05/2020 kocht ik in het sport direct filiaal te Hasselt sportschoenen van Adidas voor 145 euro en een hele zak sportkledij ter waarde van 112 euro, ivm de corona maatregelen was het verboden kledij of schoenen te passen, de medewerkers vertelde mij dat de spullen mochten omgeruild of terugbetaald werden indien gewenst , er zou 100 dagen inruil recht zijn. Vandaag 27/05/2020 bied ik mij aan in de sportdirect winkel te Genk met 3 kledingstukken die niet goed waren, (doorzichtig) de totale waarde =,68 euro, de shop manager weigerd mij mijn geld terug te geven zoals beloofd. Ik kan enkel een tegoedbon krijgen, ik ben hier niet mee akkoord, dit is een schending van het Europees consumentenrecht: omwille van het feit dat er geen mogelijkheid was om de kledij te passen, en omwille van het feit dat de kledij niet aan de belofte voldoet heb ik recht op een terugbetaling zoals voorzien in de consumentenwetgeving. Rekening houdend met deze feiten vraag ik asap een terugbetaling van de teruggebrachte goederen binnen de 24 uur en in perfecte staat. Dit is alles behalve klant vriendelijk en dit is misbruik maken van de kritieke corona toestand om klanten te bestelen en winst te maken door uitbuiting van de corona maatregelen.
Schoen past niet willen ze niet ruilen
Ik heb op donderdag 20 juli 2017 een loopschoen gekocht van 30 euro bij sportdirect in schoten bredabaan 1201 toen heb ik die schoen mee naar huis meegenomen bleek achteraf dat het niet goed past bij mij omdat ik meer een plate voet heb dan ben ik 2 dagen later gegaan omdat vrijdag een feestdag was ben ik op zaterdag 22 juli 2017 terug naar de winkel gegaan en heb ik de uitleg vertelt en die meneer bij de kassa direct nee we kunnen hem niet wisselen of tegoed bon geven de reden dat hij me gaf is om dat ik heb aangedaan heb hem ermee gestapt heb binnen en dat mocht niet dat is de eerste keer dat ik zo heb meegemaakt hoe kan je hem dan testen als je hem niet mag aandoen en die vent acht de kassa was brutaal en niet klantvriendelijk das de laatste keer dat ik daar uts koop wil gewoon nu die schoen binnen doen en me tegoed bon geven of geld
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten