Goedemiddag,Ik contacteer u in verband met een paar voetbalschoenen die wij op 28/07/2023 hebben aangekocht bij Sports Direct, deze zijn nu 1.5 maand (sinds de start van het nieuwe voetbalseizoen) in gebruik, maar op 14/10/2023, bij de opwarming van een match is de stof van de rechterschoen losgekomen van de zool.Aangezien mij dit een fabrieksfout leek zijn we in de namiddag naar uw filiaal in Lommel gereden waar we deze schoenen op 28/07/2023 hebben gekocht, de verantwoordelijke werd naar de kassa geroepen maar deze mevrouw zei dat ze niets voor mij kon doen, dit zelfs normaal vond en dat ik anders een dag later maar moest terugkomen als de manager er was, ze deed zelfs geen moeite om een eventuele herstelling voor te stellen.Gezien ik niet van plan was om nogmaals deze verplaatsing te maken heb ik het bedrijf gecontacteerd per mail waarna ik onderstaand antwoord kreeg van de (Engelstalige?) klantenservice :Unfortunately, we did not have any access to accept or do decision for refund or replacement item. Items need to return back to the same store so that they can do inspection then decide with further action.In the meantime, if there's anything else that you need at all, please do not hesitate to contact me and I will be happy to help. Kind Regards,Emirul ZainalabidinCustomer ServicesGraag zou ik van het bedrijf Sports Direct willen vragen dat ze ons een vervangend paar schoenen opsturen of ons het aankoopbedrag terugstorten, dit is absoluut geen 'normale' slijtage na amper 2 maanden gebruik tijdens het voetballen... Ik kan eventueel nog een foto van de schade + het aankoopbewijs bezorgen indien nodig.Type schoenen :20304103290 - Adidas Goletto FG Sn maat 43.3 (9)Alvast bedankt voor de moeite!