Terug

Schoen past niet willen ze niet ruilen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

24/07/2017

Ik heb op donderdag 20 juli 2017 een loopschoen gekocht van 30 euro bij sportdirect in schoten bredabaan 1201 toen heb ik die schoen mee naar huis meegenomen bleek achteraf dat het niet goed past bij mij omdat ik meer een plate voet heb dan ben ik 2 dagen later gegaan omdat vrijdag een feestdag was ben ik op zaterdag 22 juli 2017 terug naar de winkel gegaan en heb ik de uitleg vertelt en die meneer bij de kassa direct nee we kunnen hem niet wisselen of tegoed bon geven de reden dat hij me gaf is om dat ik heb aangedaan heb hem ermee gestapt heb binnen en dat mocht niet dat is de eerste keer dat ik zo heb meegemaakt hoe kan je hem dan testen als je hem niet mag aandoen en die vent acht de kassa was brutaal en niet klantvriendelijk das de laatste keer dat ik daar uts koop wil gewoon nu die schoen binnen doen en me tegoed bon geven of geld

Berichten (9)

SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

Naar: A. C.

24/07/2017

Thank you for your email.We will endeavour to respond to your query at the earliest opportunity, normally within 1-3 working days.During busy periods this may be longer, should you need to follow up on this case please quote the reference below:Reference: CAS-2937927-B3D4L2Kind Regards,Customer Services

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

07/08/2017

GegroetIs er iets geregeld voor die schoen ik hem kan terug brengen CAS-2937927-B3D4L2

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

10/08/2017

Heb nog niks gehoord van ju

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

10/08/2017

Heb nog niks gehoord van jullie

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

17/08/2017

Hen nog geen antwoord gekregen

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

28/08/2017

Waarom krijg ik geen reactie terug

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

17/09/2017

Amai duurt dat zo lang voor jullie antwoord meer dan een maand wachten en nog niks voor 1 paar schoenen laat maar ziet en ik koop nooit iets meer bij jullie winkel en ik ga het door vertelen aan iedereen dat jullie oplichters zijn

SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

Naar: A. C.

17/09/2017

Thank you for your email.We will endeavour to respond to your query at the earliest opportunity, normally within 1-3 working days.During busy periods this may be longer, should you need to follow up on this case please quote the reference below:Reference: CAS-3048339-M5X2P5Kind Regards,Customer Services

A. C.

Naar: SPORTSDIRECT.COM BELGIUM

30/09/2017

????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform