Geachte mevrouw/heer,
Op 02/08/2024 heb ik in uw online winkel Asics schoenen + adidas schoenen + verschillende Seamlss Crop shirts gekocht, waarbij ik het bedrag van 198€ plus 4,99€ voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 08/08/2024 heb ik de Adidas schoenen behouden en na kennis te hebben genomen van de kenmerken van de overige artikelen, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit omdat de maten niet juist waren.
Ik heb na het volgen van uw procedure op 13/08/2024 [maximaal 14 dagen na levering] alles via het afleveringsadres en de retourbon per 13/08/2024 laten terugsturen. Dit is via uw koerierdienst DPD bevestigd en is ondertussen ook aan u afgeleverd.
Tot op heden, na 20 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 110. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Richard Amssoms
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs