Beste, 0p 26/05/2020 kocht ik in het sport direct filiaal te Hasselt sportschoenen van Adidas voor 145 euro en een hele zak sportkledij ter waarde van 112 euro, ivm de corona maatregelen was het verboden kledij of schoenen te passen, de medewerkers vertelde mij dat de spullen mochten omgeruild of terugbetaald werden indien gewenst , er zou 100 dagen inruil recht zijn. Vandaag 27/05/2020 bied ik mij aan in de sportdirect winkel te Genk met 3 kledingstukken die niet goed waren, (doorzichtig) de totale waarde =,68 euro, de shop manager weigerd mij mijn geld terug te geven zoals beloofd. Ik kan enkel een tegoedbon krijgen, ik ben hier niet mee akkoord, dit is een schending van het Europees consumentenrecht: omwille van het feit dat er geen mogelijkheid was om de kledij te passen, en omwille van het feit dat de kledij niet aan de belofte voldoet heb ik recht op een terugbetaling zoals voorzien in de consumentenwetgeving. Rekening houdend met deze feiten vraag ik asap een terugbetaling van de teruggebrachte goederen binnen de 24 uur en in perfecte staat. Dit is alles behalve klant vriendelijk en dit is misbruik maken van de kritieke corona toestand om klanten te bestelen en winst te maken door uitbuiting van de corona maatregelen.