Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Vroegtijdig falen elektronica
Mijn Skoda Fabia van juni 2021 start niet meer. In de officiële garage is vastgesteld dat het motorregelapparaat defect is. Met een kilometerstand van slechts 28.000km vind ik dit niet acceptabel. Bij de garage: D'Ieteren Mobility Center ANTWERPEN, zeggen ze een garantieclaim te hebben aangevraagd bij Skoda wegens het vroegtijdig falen van dit onderdeel, maar dit is geweigerd. Het motorregelapparaat is geen slijtageonderdeel. Dat het na 3 jaar faalt, toont dat de kwaliteit ervan ondermaats is. De wagen is op 24 augustus bij mij thuis weggesleept naar de garage. Ondertussen staat hij daar nog steeds in afwachting van de levering van het benodigde onderdeel. In het mailverkeer met de garage kan je lezen dat zij dit liever ook in garantie zouden laten herstellen. De officiële garage erkent hiermee de tekortkomingen van Skoda. De totale herstelling kost tot nu toe €2300. Ik wil dat Skoda hiervoor opdraait.
Onbruikbaarheid door niet uit te voeren update
Beste,Betreft onbruikbaarheid van de radioconsole (mediaplayer / draadloos bellen / instellingen / navigatie / Map / TMC)We zijn eigenaar van een skoda superb model 2015. Dit voertuig werd door mij nieuw aangekocht. Recent kregen we foutmelding op de console voor Software update. Het scherm blokkeert hierop en alle verdere functies zijn niet meer beschikbaar. We gingen langs bij een erkende Skoda hersteller - Top Motors 8800 Roeselare. Daar kregen we te horen dat de wagen te oud is om een software te laten uitvoeren. maw beschikken we over een wagen van 8 jaar oud, die motortechnisch nog in orde is, maar we niks meer van audio / media / connectiviteit kunnen gebruiken. Er is blijkbaar geen oplossing hiervoor? We hebben nooit geen verwittiging gekregen hierover vanuit Skoda. Als Skoda niet meer kan voorzien in de update, waardoor een perfect werkend toestel niet meer functioneert, vind ik dat skoda hier moet een oplossing in vinden. Het kan toch niet zijn dat al deze skoda's geen radio / geluid meer kunne hebben. Zolang dergelijke modellen rond rijden moet er toch nog steeds een updat beschikbaar zijn of omzeiling? Desnoods met het installeren van een ander apparaat ?Ook stel ik me de vraag met het gevolg voor de waardevermindering bij verkoop van de wagen?
Dagelijks problemen met SkodaEssentials app
Beste,Ik heb een Skoda Superb als firmawagen.Sinds enkele weken werkt de Skoda Essentials app meer niet dan wel op mijn Android device en iphone. Collega's merken hetzelfde op. Ik vermoed dat hier algemene problemen mee zijn? Maar ze slepen al wel lang aan ondertussen.Ik krijg ofwel een melding dat er geen verbinding met de server, ofwel dat mijn auto niet meer kan gevonden worden in de app.Ik heb deze dienst na het eerste jaar betalend verlengd, maar op deze manier is deze onbruikbaar.Kan ik hier iemand voor bereiken? En vooral wanneer gaat men dit oplossen?Tot zover krijg ik nergens antwoord.. Niet via de support op de Android store door de developers, niet via het doorgegeven contactadres in NL, en ook niks via mijn garage..
Verkoper past de geafficheerde prijs niet toe
Beste, ik betaalde op donderdag 11 mei 2023 (16u33) reservatie bedrag (€250) voor een stockwagen via website https://stock.skoda.be/nl/stock (Dieteren Automottive).Het gaat over stockwagen Skoda Superb combi uit stock van dealer Auto Natie Kontich. Betaling verliep vlot en kreeg direct e-mail met bevestiging dat het wagen komende 8 dagen voor mij is gerserveerd. Totaalprijs/Online prijs van het wagen was €27.766,22 bij betaling reservatie bedrag. Vrijdag 12 mei 2023 (17u50) ben ik opgebeld door Skoda customer service. Hij vroeg of ik op hoogte was van technische fout op hun website waardoor dat die wagen aan foute prijs aangegeven werd. Hij heeft ook overlegd (onderzocht) met hun commerciële en juridische dienst waardoor ze niet voor aangegeven prijs aan mij konden verkopen. Als reden gaf hij dat verschillende kortingen zijn samengeteld dat eigenlijk niet combineerbaar waren. Hij wou wel €1000 tegemoet komen door deze situatie wat ik weigerde. Geafficheerde prijs was €27.766,22 wat ze van mij willen is €33.711,22 - €1000 (korting dat ze aanbieden) totaal €32.711,22 dit is €4945 hoger dan geafficheerde prijs. Ik heb alle bewijzen bij de hand (printscreen, betaalbewijs, etc). Ik wil graag weten wat mijn rechten zijn als consument in dit situatie? Catalogusprijs was doorgestreept op webiste en stond online prijs €27.766,22 (totale prijs). Ik wil wagen kopen voor geafficheerde prijs, maar kreeg te horen dat niet mogelijk is. Graag advies.
aanhoudende problemen met skoda
beste, wij hebben onze skoda octavia iv sinds begin september 2021.sindsdien zijn er nog steeds dezelfde problemen, ondanks we meerdere keren langs zijn geweest en gemaild met skoda, auto binnen gebracht hebt gebeurd er niets.zelfs nu is het heel stil rond onze auto. ondertussen is hij dus 1.5 jaar oud en rijden we nog steeds met een auto die niet werkt.- geeft een stroom geluid bij het starten.- batterij van de sleutel is voor durend leeg.- als de auto oplaad gaan de lichten regelmatig van zelf aan en uit.- het media scherm reset zich regelmatig meerdere keren per week, soms zelfs tijdens het rijden.- de rem werkt ook niet naar behoren, remt slecht en moeilijk.halve rempedaal indrukken voor er reactie komt van de remmen.- de motor blijft soms hangen. zo gaan de toeren niet omlaag en is toch de batterij aan het opladen. of geeft de auto gas terwijl wij aan het remmen zijn.deze klachten zijn al meermaals gemeld zowel bij de garage delorge in Lommel en in Bree, als ook online via skoda FB. maar helaas ondankt alle meldingen blijven de problemen onopgelost. en horen wij niet van skoda uit.ondertussen is onze auto 1.5 jaar oud, en onze garantie loopt af bij 2 jaar. waardoor we ons echt in de steek gelaten voelen door zowel skoda als delorge als dieteren. want ook zei geven weinig tot geen nuttige reacties.mvgElle
remmen blijven piepen skoda lommel (peerlings)
Ik heb de auto nu van augustus 2016 nieuw gekocht. De auto heeft van het begin af aan piepen de remmen gehad. Ben op de eerste interval van 5000km geweest en gemeld en werd niets aan gedaan. op 16000km opnieuw naar de garage gegaan voor de olie bij te vullen wat niet normaal aangezien het onderhoud op 30.000km is, dit heeft de garage bij gevuld. Voor de remmen heb ik een papier moeten tekenen dat skoda achterstand heeft met de remplaten en ze deze via een backorder gaan binnen krijgen. Deze week opnieuw gebelt, voor de volkswagen zijn ze leverbaar maar voor skoda niet. Ik heb naar mijn gevoel lang genoeg gewacht. De garage kan er miss weinig aan doen maar dan zal skoda actie moeten ondernemen na 15 maanden met piepende remmen rond te rijden denk ik dat ik lang genoeg gewacht heb.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten