Terug

Verkoper past de geafficheerde prijs niet toe

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. O.

Naar: SKODA Belgium

13/05/2023

Beste, ik betaalde op donderdag 11 mei 2023 (16u33) reservatie bedrag (€250) voor een stockwagen via website https://stock.skoda.be/nl/stock (Dieteren Automottive).Het gaat over stockwagen Skoda Superb combi uit stock van dealer Auto Natie Kontich. Betaling verliep vlot en kreeg direct e-mail met bevestiging dat het wagen komende 8 dagen voor mij is gerserveerd. Totaalprijs/Online prijs van het wagen was €27.766,22 bij betaling reservatie bedrag. Vrijdag 12 mei 2023 (17u50) ben ik opgebeld door Skoda customer service. Hij vroeg of ik op hoogte was van technische fout op hun website waardoor dat die wagen aan foute prijs aangegeven werd. Hij heeft ook overlegd (onderzocht) met hun commerciële en juridische dienst waardoor ze niet voor aangegeven prijs aan mij konden verkopen. Als reden gaf hij dat verschillende kortingen zijn samengeteld dat eigenlijk niet combineerbaar waren. Hij wou wel €1000 tegemoet komen door deze situatie wat ik weigerde. Geafficheerde prijs was €27.766,22 wat ze van mij willen is €33.711,22 - €1000 (korting dat ze aanbieden) totaal €32.711,22 dit is €4945 hoger dan geafficheerde prijs. Ik heb alle bewijzen bij de hand (printscreen, betaalbewijs, etc). Ik wil graag weten wat mijn rechten zijn als consument in dit situatie? Catalogusprijs was doorgestreept op webiste en stond online prijs €27.766,22 (totale prijs). Ik wil wagen kopen voor geafficheerde prijs, maar kreeg te horen dat niet mogelijk is. Graag advies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform