Terug

aanhoudende problemen met skoda

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: SKODA Belgium

23/01/2023

beste, wij hebben onze skoda octavia iv sinds begin september 2021.sindsdien zijn er nog steeds dezelfde problemen, ondanks we meerdere keren langs zijn geweest en gemaild met skoda, auto binnen gebracht hebt gebeurd er niets.zelfs nu is het heel stil rond onze auto. ondertussen is hij dus 1.5 jaar oud en rijden we nog steeds met een auto die niet werkt.- geeft een stroom geluid bij het starten.- batterij van de sleutel is voor durend leeg.- als de auto oplaad gaan de lichten regelmatig van zelf aan en uit.- het media scherm reset zich regelmatig meerdere keren per week, soms zelfs tijdens het rijden.- de rem werkt ook niet naar behoren, remt slecht en moeilijk.halve rempedaal indrukken voor er reactie komt van de remmen.- de motor blijft soms hangen. zo gaan de toeren niet omlaag en is toch de batterij aan het opladen. of geeft de auto gas terwijl wij aan het remmen zijn.deze klachten zijn al meermaals gemeld zowel bij de garage delorge in Lommel en in Bree, als ook online via skoda FB. maar helaas ondankt alle meldingen blijven de problemen onopgelost. en horen wij niet van skoda uit.ondertussen is onze auto 1.5 jaar oud, en onze garantie loopt af bij 2 jaar. waardoor we ons echt in de steek gelaten voelen door zowel skoda als delorge als dieteren. want ook zei geven weinig tot geen nuttige reacties.mvgElle

Berichten (1)

SKODA Belgium

Naar: E. V.

24/01/2023

Betreft - Uw ŠKODA OCTAVIA COMBI TMBJW7NX7MY173927- Onze referentie: 00704392- Uw referentie: CPTBE01704321-31Beste Test-Aankoop,Geachte mevrouw Van Den Berk,Wij danken u voor uw bericht, waarvan wij de goede ontvangst bevestigen en betreuren ten zeerste te vernemen dat uw ŠKODA Octavia Combi u geen volledige tevredenheid kan schenken.Voor meer informatie omtrent de klachten die u aangeeft, hebben wij contact opgenomen met uw concessiehouder Garage Jaspers NV te Bree.Hij liet ons weten dat er in dit kader een aantal software-veranderingen aan uw wagen werden doorgevoerd.Na afloop van deze interventie zou hij u gecontacteerd hebben om na te vragen of de fenomenen die u aanhaalt hiermee verholpen waren, maar mocht hierop geen feedback krijgen.Eén van zijn medewerkers zal evenwel spoedig contact met u opnemen om dit nog eens na te gaan, en indien nodig nogmaals een afspraak in te plannen.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten,Charles-Antoine CoolsCustomer Care AdvisorTel: +32 2 754 02 73customercare@skoda.beD'Ieteren Automotive SA/NVLeuvensesteenweg 6393071 Kortenberg - Belgium:www.skoda.beGelieve deze melding in geval van verdere communicatie niet te wissen: ref:_00Dw0Cq5J._5003VUzUwt:ref-------------------- At D'Ieteren, we work in a flexible way. Even if I send an e-mail now, I do not expect a response nor action outside your own working hours. Otherwise I will call you or send you a SMS/IM.DISCLAIMER The content of this e-mail message does not constitute a commitment of D'Ieteren Automotive SA/NV (BE 0466.909.993) or its subsidiaries/affiliates. This e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the intended recipient only. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author, either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform