Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Mister minit hasselt
Sleutel laten bijmaken, meneer zei dat ik 1 gratis krijg voor de 2 sleutels. Prijs 60 euro... gelukkig voor meneer moet ik morgen dringend geopereerd worden en heeft hij toch geld aan mij verdiend. Nooit meer dus. Charlatan, wees gewaarschuwd voor u daar binnenstapt!! beschrijving van uw probleem
Mister Minit
Beste, ik ben reeds op 20 Oktober 2023 (!) bij jullie geweest voor het dupliceren van mijn autosleutel op het filiaal in Turnhout. Daar verliep alles vlot en heb ik vooraf 180 euro moeten betalen.Echter bij het effectieve dupliceren van de sleutel 2 weken nadien 30 oktober verliep het voor de eerste keer mis. Ik ben speciaal van Antwerpen naar Turnhout gereden voor deze afspraak (100km heen en terug), wat blijkt dat meneer na 1,5u wachten niet het juiste materiaal bij had om de sleutel te dupliceren, geen probleem andere afspraak gemaakt.Dit keer was de afspraak in Borsbeek (omdat dichter bij Antwerpen), ik sta klaar om te vertrekken en krijg doodleuk een berichtje dat hij ziek is en de afspraak niet kan door gaan. Weer nieuwe afspraak gemaakt, ondertussen zijn we al december (!). Deze keer sta ik opnieuw te wachten aan het mister minit filiaal in Borsbeek, ondertussen al een half uur aan het wachten en niemand te zien. Plots krijg ik telefoon dat hij met de auto in panne is gevallen en de afspraak dus weer niet door kan gaan. Allemaal heel toevallig...Voor mij is de maat vol. Ik heb naast de 180 euro ook vele nutteloze brandstofkosten en vooral heel veel tijd verloren. Ik heb hierover reeds ongeveer een maand geleden een mail naar het bedrijf gestuurd, maar heb hier gewoonweg geen antwoord op gekregen.
Horloge beschadigd
Bij vervanging van batterij wordt mijn horloge zwaar beschadigd
Terugbetaling niet ontvangen
BesteIn juli 2020 bezocht ik het Mister Minit filiaal in Vilvoorde om twee sleutels te laten dupliceren. Ik heb toen 44,89 euro betaald en de verkoper zei me dat ik de week erop mocht langskomen om de bestelling op te halen.Een week later kwam ik langs en blijkbaar was mijn bestelling nooit verstuurd naar de onderaannemer Full Key. Op dat moment besloot ik om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen.De verkoper liet mij een document invullen voor een terugbetaling te verkrijgen via het hoofdkantoor van Mister Minit. Tot op heden heb ik mijn 44,89 euro niet ontvangen.Ik heb enkele maanden geleden Mister Minit gecontacteerd via het formulier op de website en ook daar heb ik geen antwoord op gekregen.Mijn vraag concreet: ik wens terugbetaald te worden.
Bijmaken sleutels
BesteIk ging naar mr minit om 2 sleutels te laten bijmaken.Het zijn oude sleutels.Er werd gezegd de 3de is gratis.Alleen was het 19.95 per sleutel ik heb dus 39.90 betaald wat me sterk overdreven lijsten.En 1 werkt dan ook niet.Ik voel me belazerd vanwege de prijs.Weigerde deze in 1sre instantie maar was verplicht ze te nemen.Ik wil mijn geld terug en breng met plezier de sleutels terug.
Dure sleutel
Ik liet gisteren een sleutel van een normaal cilinderslot bijmaken bij mister minut Borsbeek. De rekening was 13.50 euro. Vandaag liet ik bij de slotenmaker in Deurne nog 2 sleutels bijmaken. Rekening was 10 euro voor de twee. De sleutels van mister minut bevatten nochtans geen goud. Bijna 3 keer de normale prijs
Prijs vervanging horlogebatterijen
Beste,heb zopas in Waasland shoppingcenter 3 batterijen laten vervangen,aan de totaalprijs van 65€!!!!!!.Dit is diefstal bij klaarlichte dag .Het minste dat jullie verkopers kunnen doen is de klant inlichten op voorhand dat ze een levenslange garantie en een verzekering tegen waterinsijpeling aan hun been hebben!Daar heb ik dus niet naar gevraagd,heb enkel om 3 batterijen gevraagd (15€ bij de concurrentie)Had ze me dit op voorhand gezegd was ik nooit tot de aankoop overgegaan.Aan 300000 stuks per jaar kan dit tellen hé qua oplichting .Nu hoop ik alleen dat die bewijsjes die we meegekregen hebben in al jullie winkels gelden om in de toekomst de batterijen gratis te laten veranderen.Onvriendelijke groeten van een zeer ontevreden klant!Jullie rekenen op het kassatiket 5€ aan per horloge om de waterdichtheid te controleren,niet gevraagd door de klant!16,95€ per batterij !!!! , 3 maal de prijs van de concurrentie,van diefstal gesproken!Deze prijzen zijn nergens geafficheerd in jullie winkels ,noch op de site!Nergens wordt gewag gemaakt van deze verkoopspraktijk,noch wordt de klant ingelicht,noch vind je één woord terug hiervan op jullie site, dit bied jullie 100% zekerheid dat de ‘ scam ‘ lukt.Proficiat,jullie hebben de ultieme manier gevonden om het geld uit de mensen hun zakken te halen.
Te veel betaald
Beste,Ik ging naar mister minit in Kuurne.3 sleutels laten bijmaken. Zonder te weten hoeveel het ging legde ik mijn briefje klaar van 20 euro. Ze zei de prijs €25.90.Ik zei voor 3 sleutels? Amai das veel!Anders is het 4€ per sleutel bij slotenmaker.Is dit wel ok? Mogen zij wel zoveel vragen? Das een enorm hoge prijs toch?MvgDelphine
probleem door hoge prijs
als consument voel ik me getroffen door de leverancier mister mint, omdat ik de afgelopen dagen de vervanging van de sleutel van mijn huis , waarbij de aanbieder profiteerde van de noodzaak en de haast had hij me een overdreven bedrag in rekening gebracht voor de vervanging van de sleutel. De prijs was 89 euro, deze dienst heeft een geschatte kostprijs van 35 euro. Ik controleerde de prijs van dezelfde sleutel op het internet en het is 35 euro waard, niet zoals ik in dat etablissement betaalde. Mijn moeder probeerde de claim te maken maar kreeg geen antwoord, ik kom naar u toe, zodat zij op grond van de juridische vermogens die aan hen zijn toegewezen, het overeenkomstige onderzoek uitvoeren en als dat het geval is, het bedrijf te sanctioneren omdat zij te kwader trouw met hun cliënten hebben gehandeld.Ik verduidelijk dat ik geen factuur heb ontvangen voor het betaalde bedrag, ik heb alleen de betaling te goeder trouw gedaan en ik heb de sleutel ontvangen, maar vanwege de urgentie die ik had, kon ik de claim op dat moment niet maken. Ik zou het graag willen weten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten