Terug

Terugbetaling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Mister Minit

18/06/2021

BesteIn juli 2020 bezocht ik het Mister Minit filiaal in Vilvoorde om twee sleutels te laten dupliceren. Ik heb toen 44,89 euro betaald en de verkoper zei me dat ik de week erop mocht langskomen om de bestelling op te halen.Een week later kwam ik langs en blijkbaar was mijn bestelling nooit verstuurd naar de onderaannemer Full Key. Op dat moment besloot ik om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te vragen.De verkoper liet mij een document invullen voor een terugbetaling te verkrijgen via het hoofdkantoor van Mister Minit. Tot op heden heb ik mijn 44,89 euro niet ontvangen.Ik heb enkele maanden geleden Mister Minit gecontacteerd via het formulier op de website en ook daar heb ik geen antwoord op gekregen.Mijn vraag concreet: ik wens terugbetaald te worden.

Berichten (1)

Mister Minit

Naar: N. M.

21/06/2021

Beste,De terugbetaling is gebeurd op 03/08/2020. Gelieve uw uitrijksel bekrijken aubBedanktCustomer Service ManagerMinit Benelux NV - Industrielaan 25, Zuid III - 9320 ErembodegemOndernemingsnummer: BE 0414.907.404-RPR DendermondeE-mail policy::emailpolicy.minit-europe.com/beneluxPPlease consider the environment before printing this e mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform