Terug

probleem door hoge prijs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Mister Minit

10/06/2018

als consument voel ik me getroffen door de leverancier mister mint, omdat ik de afgelopen dagen de vervanging van de sleutel van mijn huis , waarbij de aanbieder profiteerde van de noodzaak en de haast had hij me een overdreven bedrag in rekening gebracht voor de vervanging van de sleutel. De prijs was 89 euro, deze dienst heeft een geschatte kostprijs van 35 euro. Ik controleerde de prijs van dezelfde sleutel op het internet en het is 35 euro waard, niet zoals ik in dat etablissement betaalde. Mijn moeder probeerde de claim te maken maar kreeg geen antwoord, ik kom naar u toe, zodat zij op grond van de juridische vermogens die aan hen zijn toegewezen, het overeenkomstige onderzoek uitvoeren en als dat het geval is, het bedrijf te sanctioneren omdat zij te kwader trouw met hun cliënten hebben gehandeld.Ik verduidelijk dat ik geen factuur heb ontvangen voor het betaalde bedrag, ik heb alleen de betaling te goeder trouw gedaan en ik heb de sleutel ontvangen, maar vanwege de urgentie die ik had, kon ik de claim op dat moment niet maken. Ik zou het graag willen weten.

Berichten (1)

Mister Minit

Naar: K. L.

11/06/2018

Beste meneer Lavrijsen,Onze Mister Minit winkel in Dendermonde wordt uitgebaat door een franchisenemer.Hij staat vrij om al dan niet onze richtprijzen te hanteren en zijn verkoopprijzen zelf te bepalen.De franchisenemer is zelf verantwoordelijk om zijn klachten te behandelen.Ik stuur deze mail met ons filiaal van Dendermonde en onze franchiseverantwoordelijke in copy zodat ze op de hoogte zijn van uw klacht.Met vriendelijke groet,Customer Servicecustomer.service.ere@minit-europe.comwww.misterminit.euMinit Benelux NV - Industrielaan 25, Zuid III - 9320 ErembodegemOndernemingsnummer: BE 0414.907.404 - RPR DendermondeE-mail policy::emailpolicy.minit-europe.com/beneluxPPlease consider the environment before printing this e mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform